Wat nou kaalquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:13 schreef Biogarde het volgende:
En dan laat ze 9 van de 10 keer gelijk dr tieten zien
En ik zeg zovaak; "Meid, maak het nou eens spannend enzo"..
Nee, dat doet ze dan niet. Vele gesprekken en genetalien mailen verder, zijn we tot een conclusie gekomen. Deze luidt: Eens, mits een kale kut.
Daar heb ik me foksletvriendin PDL voorquote:
Zware Van Nelle zal je bedoelen met je pruimquote:
quote:
Soms kan zoeen pruim beter bedekt zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo smerig is dats. Zoeen lollerbakkes die haar pruim niet wil scheren. WTF, alsof iedereen hem kan zien. Totally n00b.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:18 schreef Biogarde het volgende:
Zo smerig is dats. Zoeen lollerbakkes die haar pruim niet wil scheren. WTF, alsof iedereen hem kan zien. Totally n00b.
IK HEB ME GODVERDOMME LELIJKE GEZIEN ZEG. DE TYFUS MENquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Soms kan zoeen pruim beter bedekt zijn.
Hihihihihiquote:
Met bier ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Ik zit Fruitella Dummie's te eten.
Zit op mn werkquote:
OMGquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:53 schreef Lucille het volgende:
Laat ik even ontopic reageren
[afbeelding]
Heb toch al gezegd morgen, aangezien me batterijen liggen op te laden nuquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Lucille het volgende:
Ik hou dit niet meer vol, ik ga pitten. Bellen jullie me als het nog iets wordt? Pics mailen mag ook natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |