ja, post es meer!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Thx
Maar ben toch redelijk gekleedtOp het strand zomers zie je meer
Weet ik wel hoor. Maar er staan 100 mannen voor in de rij.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als je klaar bent met de rest hier sta ik klaar
Werk eerst maar de rest af
Jij bent niet wijs he!quote:
Dusse je maakt iedereen gek alleen maar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]Dude, ik heb al een schnabbel ik hoef heel fok niet af te werken
![]()
![]()
Ze kunnen in rijen van 2 zich aanmelden en krijgen dan een formulier wat ze in moeten vullen zodat ik een eerste schifting kan makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. Maar er staan 100 mannen voor in de rij.
De mystery tour.........
Wat moet je dan?????????
Alle mannen willen en purple kan niet kiezen meer.
Waar zeg ik dat ik maar 1 schnabbel wil? Maar heel fok hoef ik ook weer nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:31 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dusse je maakt iedereen gek alleen maar?
Je bent je bewust van je machtquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ze kunnen in rijen van 2 zich aanmelden en krijgen dan een formulier wat ze in moeten vullen zodat ik een eerste schifting kan maken![]()
![]()
Okeyquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik maar 1 schnabbel wil? Maar heel fok hoef ik ook weer niet
En waarom zou dat uitmaken, technisch gezien leg je toch ook op het strand om gezien te worden? Dit is gewoon de winter variant ervanquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ja...op 't strand.
Das wat anders dan voor een webcam.
Ik ben niet zo hebberig hoor, 3 is voldoendequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Maar je hebt al 10 mannen als vaste relatie of niet?
Je hebt al back-up ?????
Wat je hier zoekt is slechts om te spelen
Je post je borsten om de mannen gek te maken hierWel mooie borsten overigens. Hele mooie borsten.
3 maar ???????quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig hoor, 3 is voldoende
Neeeeeeeeeeeeee, dan krijg ik theezakjes gek!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
3 maar ???????
Ik geloof er helemaal en dan ook helemaal niets van.
Je wilt hier gewoon 100 mannen krijgen die je kunt beet nemen. Ik heb je door meid. Mij neem je niet in de maling.
Je post je borsten om 100 mannen te krijgen..
En heb je 100 mannen dan wil je er 200.
1 man is niet genoeg voor jou
Heb je 200 mannen die aan jou borsten zuigen dan wil je er 300. En zo gaat dat door met vrouwen van jou aard
Okeyquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, dan krijg ik theezakjes gek!!!!
Echt 3 is genoeg
3 man voor 2 tieten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, dan krijg ik theezakjes gek!!!!
Echt 3 is genoeg
Ik zei nog zo, de camera niet te dichtbij en niet van recht after de foto nemen.quote:
Doe t dan beter :pquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, de camera niet te dichtbij en niet van recht after de foto nemen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Stel ik geloof jou................
- Tof![]()
Niet dat ik jou geloof maar goed, laten we aannemen dat ik jou geloof..........
- Waarom niet!![]()
Hoe wil je het doen met 3 mannen tegelijk????
-Heb nergens gezegd dat het met 3 mannen tegelijk zou moeten, we zouden dan een fijn systeem uitwerken waarbij de heren elkaar afwisselen na een bepaalde tijd. (zeg bv een week)
Wil je echt een trio met jou in het midden??????
-dan wordt het een soort kwartet![]()
3 mannen die jou nemen en jij bent de vrouw???
-Tja, met 3 mannen om me heen ben ik idd de vrouw
3 lullen en jij met je poes?
-Wederom goed gezien
Of is dit te grof gezegd?
-Beestje bij zn naampje blalba![]()
Weer eens wat andersquote:
Ik geloofquote:
Fijnzo!quote:
Ja solliequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, de camera niet te dichtbij en niet van recht after de foto nemen.
Is te vinden in PDL-zip.quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
waar blijft jou ass Pussy?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |