quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:45 schreef -Wolf- het volgende:
beetje dom dit eigenlijk.. echt giel vind ik het niet.
Dat lukt mij bij de gemiddelde vrouw in 5 minuten...quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze heeft nog 15 minuten om een orgasme te bereiken. Aldus Chiel op serieuze toon.![]()
Hoeveel kreeg ze?quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Het lukt niet. Zou wel een grap zijn als ze haar nu niet zouden betalen![]()
Giel kwam echt over als een jongetje, vooral met zn gebrekkig engels en zn uh uh uhquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:48 schreef -Wolf- het volgende:
Giel weet ook niet hoe hij een vrouw moet laten komen..
ellende troefquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:52 schreef -Wolf- het volgende:
oh jee, de manager wordt gebeld.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:56 schreef leolinedance het volgende:
Thank you for coming....nou ja niet echt![]()
![]()
LOLquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Nou dat was het dan.
O, en Joene, sorry voor het kapen van je topic![]()
of rugklachten waardoor ze aangepast meubulair moeten hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:41 schreef Aventura het volgende:
Voor mensen met weinig fantasie en/of improvisatievermogen.
Het is gewoon rechtstreeks gekopiëerd van Howard Stern dus?quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee die ging dat Sybian-ding laten testen:
[afbeelding]
hm, nu lijkt het net alsof ik een expert ben op het gebied van dit soort apparaten![]()
Whoopsydaisy meldt zich! Wanneer kan ik 'm thuis verwachten via Fok?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:46 schreef Lucille het volgende:
Wie gaat hem reviewen?
Daar lijkt het wel op, beetje slapjes van Giel...quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon rechtstreeks gekopiëerd van Howard Stern dus?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |