Neuh, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Calyptus het volgende:
zelfs bin laden zou 2 maal denken om een onschuldig kind bewust te vermoorden...
Gestoord. En met een mes ook, keel doorsnijden oid, dat vind ik al helemaal niet iets om te bevatten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef PeRi het volgende:
Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat je een kind zo kunt vermoorden, wat ben je dan.
Ik denk dat hij er niet zoveel moeite mee heeft, maar gelukkig denken de meeste mensen op deze aardbol er helemaal niet over na...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Calyptus het volgende:
zelfs bin laden zou 2 maal denken om een onschuldig kind bewust te vermoorden...
Benieuwd wat je te.melden hebt..quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Was de aanleiding nu gewoon een vechtpartijtje tussen kinderen op school? En dat de oudere broer dit even "recht ging trekken"?
Toevallig werken er bekenden van mijn vriendin op die school, dus ik zal het morgen wel horen.
het is juist goed te begrijpen dat hij het met een mes, iedereen heeft namelijk een mes in huisquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Gestoord. En met een mes ook, keel doorsnijden oid, dat vind ik al helemaal niet iets om te bevatten.
Ik wacht wel tot ik het te horen krijg. Vind het cru om er achteraan te gaan bellen.quote:
Lijkt me een variant dat ik meegemaakt heb met kinderen in mn schooltijd...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Was de aanleiding nu gewoon een vechtpartijtje tussen kinderen op school? En dat de oudere broer dit even "recht ging trekken"?
Toevallig werken er bekenden van mijn vriendin op die school, dus ik zal het morgen wel horen.
Het kind liep toevallig naar buiten, dus dat lijkt me stug eigenlijk. Die gedachte vind ik eigenlijk nog misselijkmakender dan dat het een of andere tbs'er is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
In mijn dorp is vorig jaar een kind vermoord door haar moeder (ook in het nieuws geweest enzo) en ik ken de juf van dat kindje... dat was zo erg...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
http://www.bndestem.nl/dramaschoolhoogerheide/article885142.ece
Je leest het wel, al zou je het niet willen lezen. Je zal toch die juf zijn.
Was een reaktie op iemand die beweerde dat diens moeder bij haar oma was toen die man werd gearresteerd daar ongeveer voor die deur en hadden gezien dat het om een allochtoon ging.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:15 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit man!
!
!
Is toch volstrekt niet interessant in dit hele drama?
Dat jongetje was de zoon van een directeur van een Rabobank, daar lijkt het me logischer te vinden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Waarom pas morgen? Kun je die nu niet bellen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Alsof ie dat nooit gedaan heeft...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Calyptus het volgende:
Allochtoon uiterlijk dan. Maar wat ik heb gezegd is waar hoor (voordat er mensen denken dat ik dit loop te verzinnen).quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Was een reaktie op iemand die beweerde dat diens moeder bij haar oma was toen die man werd gearresteerd daar ongeveer voor die deur en hadden gezien dat het om een allochtoon ging.
Iemand met een donkere huid en haar hoeft niet per se een allochtoon te zijn, dat bedoelde ik daar mee te zeggen.
Ze kunnen 4 uur na het drama natuurlijk nog niet alles op tafel gooien in de media...quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef pingu_ het volgende:
De politie zou toch om 4 uur met een persconferentie gekomen zijn? Dus wazig dat er niet meer bekend is atm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |