abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:21:27 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44061702
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Calyptus het volgende:
zelfs bin laden zou 2 maal denken om een onschuldig kind bewust te vermoorden...
Neuh, dat denk ik niet.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44061754
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef PeRi het volgende:
Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat je een kind zo kunt vermoorden, wat ben je dan .
Gestoord. En met een mes ook, keel doorsnijden oid, dat vind ik al helemaal niet iets om te bevatten.
Goed ziek is het in ieder geval. Ik ben benieuwd of dat kind, in de auto, er wat mee te maken heeft.
Delivered without an information leaflet
pi_44061789
quote:
zelfs bin laden zou 2 maal denken om een onschuldig kind bewust te vermoorden...
Ik denk dat hij er niet zoveel moeite mee heeft, maar gelukkig denken de meeste mensen op deze aardbol er helemaal niet over na...
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:24:18 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44061791
Was de aanleiding nu gewoon een vechtpartijtje tussen kinderen op school? En dat de oudere broer dit even "recht ging trekken"?
Toevallig werken er bekenden van mijn vriendin op die school, dus ik zal het morgen wel horen.
The End Times are wild
pi_44061801
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef LXIV het volgende:
Was de aanleiding nu gewoon een vechtpartijtje tussen kinderen op school? En dat de oudere broer dit even "recht ging trekken"?
Toevallig werken er bekenden van mijn vriendin op die school, dus ik zal het morgen wel horen.
Benieuwd wat je te.melden hebt..
pi_44061823
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Gestoord. En met een mes ook, keel doorsnijden oid, dat vind ik al helemaal niet iets om te bevatten.
het is juist goed te begrijpen dat hij het met een mes, iedereen heeft namelijk een mes in huis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_44061843
http://www.bndestem.nl/dramaschoolhoogerheide/article885142.ece

Je leest het wel, al zou je het niet willen lezen. Je zal toch die juf zijn.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:27:22 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44061851
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Benieuwd wat je te.melden hebt..
Ik wacht wel tot ik het te horen krijg. Vind het cru om er achteraan te gaan bellen.

Maar in het algemeen blijft tegenwoordig toch niks meer geheim. Al het lokale nieuws komt via internet meteen landelijk.
The End Times are wild
pi_44061853
quote:
Lijkt me een variant dat ik meegemaakt heb met kinderen in mn schooltijd...
"mn broer die heef soooooo chroot mes in zak, hij maakt je kapot als je mij noch aanraak"

Ik hoop dat het niet zoiets was
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_44061863
quote:
Het kind liep toevallig naar buiten, dus dat lijkt me stug eigenlijk. Die gedachte vind ik eigenlijk nog misselijkmakender dan dat het een of andere tbs'er is.
Houd van een lijntje.
pi_44061878
De politie zou toch om 4 uur met een persconferentie gekomen zijn? Dus wazig dat er niet meer bekend is atm.
pi_44061885
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:26 schreef dwerg het volgende:
http://www.bndestem.nl/dramaschoolhoogerheide/article885142.ece

Je leest het wel, al zou je het niet willen lezen. Je zal toch die juf zijn.
In mijn dorp is vorig jaar een kind vermoord door haar moeder (ook in het nieuws geweest enzo) en ik ken de juf van dat kindje... dat was zo erg...

Ik zou er ook niet mee kunnen leven als een kind in mijn stageklas vermoord zou worden... zeker niet als jij er op dat moment verantwoordelijk voor bent...
Postbode Siemen
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:28:38 #33
3542 Gia
User under construction
pi_44061891
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:15 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit man ! ! !

Is toch volstrekt niet interessant in dit hele drama?
Was een reaktie op iemand die beweerde dat diens moeder bij haar oma was toen die man werd gearresteerd daar ongeveer voor die deur en hadden gezien dat het om een allochtoon ging.

Iemand met een donkere huid en haar hoeft niet per se een allochtoon te zijn, dat bedoelde ik daar mee te zeggen.
pi_44061901
quote:
Dat jongetje was de zoon van een directeur van een Rabobank, daar lijkt het me logischer te vinden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:29:31 #35
3542 Gia
User under construction
pi_44061906
quote:
Waarom pas morgen? Kun je die nu niet bellen?
pi_44061907
quote:
Alsof ie dat nooit gedaan heeft...
pi_44061910
Wat een tyfusnieuws Geen woorden voor dat je zo iets kan doen. Gore kk klootzak.

Ik loop toevallig zelf deze week stage in een groep 5. En het zijn stuk voor stuk schatten van kinderen, ik moet er niet aan denken dat er er eentje zo aan zou treffen.

^@$#^$#@^%$#!@^!$#$@
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44061935
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Was een reaktie op iemand die beweerde dat diens moeder bij haar oma was toen die man werd gearresteerd daar ongeveer voor die deur en hadden gezien dat het om een allochtoon ging.

Iemand met een donkere huid en haar hoeft niet per se een allochtoon te zijn, dat bedoelde ik daar mee te zeggen.
Allochtoon uiterlijk dan. Maar wat ik heb gezegd is waar hoor (voordat er mensen denken dat ik dit loop te verzinnen).
Houd van een lijntje.
pi_44061949
En nee, laat je maandag je kind weer gewoon naar die school gaan? En hoe ga je om met het gebeurde
stupidity has become as common as common sense was before
pi_44061955
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef pingu_ het volgende:
De politie zou toch om 4 uur met een persconferentie gekomen zijn? Dus wazig dat er niet meer bekend is atm.
Ze kunnen 4 uur na het drama natuurlijk nog niet alles op tafel gooien in de media...
Postbode Siemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')