Donderdag, vrijdag, zaterdag zijn stapdagen voor studenten en scholieren. Daarnaast is het op donderdag of vrijdag koopavond, waardoor er vast een aantal mensen zijn die dan moeten werken en geen zin meer hebben om nog online te komen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef Godshand het volgende:
Trouwens nog een tip voor Internetdating (iig paiq dan). als je dan contact wilt, moet je vooral op Maandag en ten tweede op dinsdag tussen 21:00 en 23:30 online gaan. Waarom weet ik niet maar het is dan ontzettend druk. als je op donderdags ofzo online 's avonds gaat is het veel rustiger... iemand enige rationele verklaring ervoor?
Die interesseberichtjes kun je inderdaad alleen uitschakelen als je betalend lid wordt. Maar nu snap ik wel waarom ik geen bericht krijg idd. Ik snap ook waarom ze alleen maar korte berichten krijgt of van mannen die kansloos zijn ' maar het toch maar proberen'quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef Catbert het volgende:
Ik ken een meid via de hockey dat ook een RP profiel heeft, en die heb ik dus eens gevraagd hoe het bij haar ging. Ze checked inderdaad haar profiel niet meer omdat ze enorm veel berichtjes per dag krijgt, een stuk of 40, waarvan 2/3e interesseberichtjes zijn, de rest gewone berichtjes, en waarvan de meeste dus compleet NIET zijn wat ze zoekt. Al geef je aan dat je kerels van tussen de 20 en de 30 zoekt, dan nog zijn er tientallen van 35+ die het "toch maar proberen".
Ach het is weer eens wat anders, dat de vrouwen dan verplicht zijn te reageren. Idd zullen de meeste mannen geen reactie krijgen, misschien dat die dan ook een beetje moeite gaan doen voor hun eigen profiel. Zijn de vrouwen ook weer blij.quote:Op maandag 18 december 2006 23:28 schreef Godshand het volgende:
eig zouden dus sites zoals RP mannen niet naar vrouwen mogen reageren, maar alleen andersomen dus alleen reageren als een vrouw een berichtje heeft gestuurd...
ik denk dat 3/4 van de mannen dan geen berichtje krijgt
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
Hier is mijn Relatieplanet profiel
Ik vraag me af welke enorme afknappers hierop staan. Gaarne feedback, dan zijn we meteen weer helemaal on-topic![]()
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ben een dude en ik lees KANS-LOOS, kan je misschien voorstellen wat vrouwen dan zullen denken.
Zo'n lap tekst lijkt eerlijk gezegd veel op een vacature van een bedrijf. Zo van "dit bieden wij en dit zoeken wij".quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
en wat moet je dan neerzetten? Iets korts als "eej, daten?"
Beter zo?quote:Het vrijgezellenbestaan zat, je omgeving allemaal aan de baby en de trouwringen... wat moet je dan? Internetdaten! En tot nu toe is me dat zeer goed bevallen!
Effe in het kort dan wat trefwoorden, want we weten allemaal dat je bij de foto al de beslissing genomen hebt ;-)
vriendelijk, gevoel voor humor, eerlijk, soms wat introvert, gezellig.
Denk je dat het daarmee lukt om eens een goed gesprek mee aan te gaan? Laat het me weten!
(oh ja, mocht ik zelf een mailtje hebben gestuurd en je denkt "nou nee", een geen interessebericht wordt zeer gewaardeerd!)
Ja, klinkt als een goed profiel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Knipoogje het volgende:
Haha, ok bedankt
Veranderd in:
[..]
Beter zo?
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:58 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Ja, klinkt als een goed profiel.Alleen zou ik niet zo goed weten waar ik nu precies op zou in moeten haken als ik zou willen reageren, maar goed.
Nou ja, vaak als je vrouwen "de ideale man" hoort omschijven vliegen de tegenstrijdige eigenschappen je om de oren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.
Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel
Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
Tja het probleem is dat als je simpel zet, sportief, grappig, verlegen. Dan denken ze dat ze geen serieus gesprek kunnen aanknopen en dat er verder geen stom woord uit komt ivm verlegenheid. Terwijl in werkelijkheid ben je natuurlijk alleen verlegen in een kroeg ofzo (anders zit je niet op RP). Tijdens een date praat ik altijd honderduit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef open_huwelijk het volgende:
Wat mij ontzettend afknapt in profielen van vrouwen is dat ze geen keuzes maken, en dat zie ik jou ook doen.
Sportief, maar toch lui,
Grappig maar ook serieus,
Verlegen, maar wel vlotte babbel
Ik heb dus echt geen idee wat voor type je bent.
Maar misschien denken vrouwen daar anders over.....
Ergens wel. Maar ik bedoel meer van: al mijn dates waren altijd reuzegezellig (alleen geen vonk)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
"Tot nu toe is me dat zeer goed bevallen"
Nou, blijkbaar niet anders was je nu niet nog steeds naarstig op zoek naar een date.
Zou ik denken dan he...
Nee, dat heeft hij sowieso niet, maar zo'n standaardprofiel zou voor mij geen aanleiding zijn een bericht te gaan sturen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je dat niet eens zelf kan verzinnen, heeft hij waarschijnlijk ook niks aan je.
RP valt wel mee geloof ik hoor..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:28 schreef Coolcat het volgende:
Volgens mij staan er in die leeftijd wel aardig wat op ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |