Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:22 schreef Knipoogje het volgende:
Ik doe het ook wat anders nu trouwens. Ipv eindeloos gesprekjes blijven voeren, vraag ik na de 2e of 3e chat of ze open staat voor een date of dat ze het bij chatten wil houden. Indien het laatste vraag ik haar wat ze nog van me wil weten om wel open te staan voor een date. En als ze daar geen antwoord opgeeft dan is het exit. Heb al genoeg MSN contacten
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:35 schreef vencodark het volgende:
Een dergelijk persoon kende ik ook. Paar keer mee gechat enzo en was wel aardig maar vond het niet zo bijzonder verder. Die kerel vroeg een keer of ik eens wilde afspreken binnekort maar ik zei daar nu ff geen behoefte (nog) aan te hebben.![]()
Hij zei tot ziens etc. en zag enkele dagen later dat ie me uit de lijst verwijderd had.
Nah ja, lekker rustig maar ergens wel beetje flauw eerlijk gezegt. Maar misschien had hij zo'n instelling als jou. Dan snap ik het opzich wel.![]()
Ik heb er 2 gekregen in 3 maanden tijd. Eentje van een aardige maar zeer zeer mollige meid en eentje van een op zich leuke meid, maar met 2 grote honden. En die had ook in haar profiel expliciet aangegeven dat ze haar honden zeer belangrijk vindt. En aangezien ik een bloedhekel aan honden heb (dol op katten hehe).... baalde ik ook wel beetje van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:48 schreef Chewbacca het volgende:
Zelf stuurde ik nooit een berichtje maar wachtte altlijd af totdat ik er 1 kreeg.
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweestquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:19 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang geven jullie een match de kans op Paiq? Ik heb toch al heel snel dat ik het nogal saai begin te vinden en ze bijna niks terugzeggen of zelf vragen. Dan heb ik al snel de neiging ze te verwijderen.
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef boemboem het volgende:
PAIQ is op zich wel leuk, vooral mooi dat je na een tijdje elkaars foto pas ziet...
enige nadeel is dat het dan op dat moment weer hetzelfde is als op andere sites: als lelijke gast of meid blokkeren ze je alsnog, dus nog steeds blijft het een soort van vleeskeuring (HELAAS)
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te sprekenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:08 schreef base3ball het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo dat ook op Paiq het een vleeskeuring is. Maar iemand die je normaal gesproken je niet zou 'aanspreken' op een datingsite, omdat ze je foto niet bijzonder genoeg vind, zal nu wellicht wel denken van he, leuke gozer/meid. Terwijl diegene daarna naar de foto kijkt en dan denkt oke. Niet super bijzonder, maar ook niet lelijk.
Dus zal diegene je toch wat langer je als match laten staan dan op een andere site.
Het is dan nog steeds een vleeskeuring, want iemand die jou (of jij de ander) lelijk vind, zal je waarschijnlijk gewoon deleten, maar bij een wat neutralere gedachte zal diegene je eerder laten staan dan het geval was als alleen de foto te zien was.
Zo, niemand zal iets van bovenstaande begrijpen, maar ik heb het iig gezgd![]()
en wat is bij jou het probleem dan eigenlijk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:29 schreef Tobz het volgende:
Ik zit nu alweer een jaartje ofzo onregelmatig op paiq en kijk af en toe op RP. Paar keer gedate en een paar korte relaties mee gehad maar ik heb er uiteindelijk alleen maar goede vriendschappen aan over gehouden.
Ik merk wel dat het gros van de mensen daar niet voor niets is en dat is ook wel waar je rekening mee moet houden als je wilt daten met mensen die je kent van internet dating sites.
Die mensen zitten daar omdat ze (meestal) moeite hebben om in het dagelijks leven andere leuke en likeminded personen te vinden. En dan bedoel ik heus niet dat het allemaal schizo borderliners en nerds zijn, absoluut niet. Maar vaak ze hebben ze wel een karaktertrekje dat voor hen het vinden een relatie bemoeilijkt, of een passie of werk die teveel tijd kost, of ze houden gewoon niet van uitgaan.
Het kan van alles zijn en is zeker iets wat je in je achterhoofd moet houden dat er vaak toch wel een addertje onder het gras zit.
En dan is er nog de kwestie dat als je al iemand vind waarmee het klikt, die dan ook nog eens een beetje in de buurt moet wonen.
Ja, een gesprek bestaat altijd uit een persoonquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:10 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Je voert toch zelf die baggergesprekjes of niet!Hoeveel heb je er nu al zonder succes gehad? 100? 200? 500? 1000?
En dan ga je hetzelfde gewoon blijven doen, en maar gek vinden dat het niet werkt.![]()
Smooth operatorquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Als je maar goed genoeg je best doet en er in voor bent valt op Paiq nog wel wat te halen heb ik het idee.
Ik ben zelf niet zozeer op zoek naar iets vast. Maar ik heb nu een meid leren kennen die heel gezellig is en opzich niet lelijk. Zij is echter wel op zoek, ze is mijn type niet echt.
Verder nog wel een paar meiden waarmee het erg gezellig is, veel meer nog niet.
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef Christine het volgende:
*ramptoerist uithangt*
Kom jij eens in mijn fotoboek reageeren?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? Jij hebt toch al een relatie?.
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, als je op zoek bent naar een maatje/relatie, dan wil je afspreken. Als je elkaar in de kroeg ontmoet hebt ga je toch ook niet elkaar eerst wekenlang om de paar dagen in de kroeg tegenkomen alvorens een keertje uiteten te gaan. Maar goed, ik ga iemand dan niet zomaar verwijderen. Zeg meestal de reden erbij ("het was hartstikke gezellig, maar ik ben toch op zoek naar een relatie/date en het is duidelijk dat jij daar momenteel niet zo'n behoefte aan hebt, dus veel succes op paiq!").
Precies, maar 5min in het echt zegt meer dan 5 uur op msn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat dat kroeg verhaal bedreft maar van daaruit wéét je of het klikt en of de persoon leuk is enzo, je ziet diegene tenslotte al. Via internet heb je natuurlijk meer afstand en ik spreek niet snel met iemand af, behalve als het echt met diegene klikt en hij woont ook beetje in de buurt enzo.
Ik ga niet met wild vreemde gasten van msn afspreken na 3 gesprekken ofzo.![]()
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef vencodark het volgende:
Daarom. En op msn moet ik écht het gevoel hebben, dit is ok, dat kan gezellig worden. In het echt voel je meestal al snel/gelijk die klik.
Ik kan weeeeeken of maanden zelfs met iemand regelmatig chatten op msn en nog niet het gevoel hebben dat ik zou wil afspreken. Is puur gevoel. Geldt natuurlijk ook als je in real life iemand ontmoet. Dat gaat sneller en je hebt betere indruk.![]()
zo das wel erg snel... bij mij zou dan een alarmbel gaan rinkelenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:05 schreef _wie het volgende:
[..]
Mijn lief heb ik via Paiq gevonden (speeddate). 1x gechat daarna 1x msn en toen al afgesproken. Zag er wel wat tegenop, omdat er nog maar weinig gechat was...wezen stappen en ben daarna nooit meer weggeweestNu al 3 maanden gelukkig, en volgende maand officieel samenwonend
![]()
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
heb je dan nog niet gebeld enzo? das iig een tip, dan hoor je de stem van de persoon in kwestie... als het dan al tegenvalt kan je beter niet daten (bij 2 vrouwen dus niet gedate nadat ik ze aan de foon had gesproken.. de een had het nogal veel over dr alcoholgebruik, de ander bleek toch eigenlijk saaier dan ik dacht...)
Ach t kan ook anders. Ik had er eentje via een speeddate, waar ik leuk mee aan t chatten was. Eigenlijk hadden we t niet echt ergens over, maar juist wel gelachen. Zij was zeker niet lelijk, dus dat is nog een leuke bonusquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef boemboem het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar tis beter om dan maar geen contact met iemand te hebben dan eerst een leuk gesprek en zodra ze de foto zien er zo snel mogelijk vandoor gaan om je vervolgens nooit meer te spreken
ach moed houden, komt wel...quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb met enkele gasten heeeeel wat afgebeld. 1tje daadwerkelijk mee afgesproken en niets geworden. Had met hem echt al maaaanden gebeld en gechat en toen pas afgesproken. Was toen nog maar 16 en hels verlegen. Hij 22 dus was allemaal beetje eng.![]()
Met die andere nooit afgesproken omdat hij na 5 weken toch ineens op me uitgekeken was. Dat vond ik heel jammer want klikte super en konden uuuuren met elkaar bellen. Toch jammer dat het zo liep.
Vind de stem van iemand ook heel belangrijk indd. Hoe verloopt een gesprek enzo en klinkt iemand prettig, kan je met elkaar lachen enz.
Het duurt meestal ook ff voor in mijn mob. nummer geef. Smsen is opzich prima maar bellen doe ik liever alleen met gasten die werkelijk mijn interesse hebben.
Dat is nog niet veel gebeurd helaas.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |