Je moet leerlingen dus ook de deur niet laten opendoen, zo werkt natuurlijk geen enkele systeem hèquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk zelf op een basisschool en bij ons zijn de deuren altijd open, ik weet over wat voor deuren jij hebt hebt, wil ik graag meer over weten.
Als iemand van buitenaf de deur niet openkrijgt en aanbelt gaat er altijd een leerlingen opendoen en niemand heeft er dan zicht op wie die persoon is en wat hij/zij komt doen.
Ik pas de voorgaande delen aan, omdat gerenomeerde kranten min op meer dezelfde kop gebruiken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef Catbert het volgende:
En het zou fijn zijn als de TS ff de moeite nam de openingspost van 't vorige deel over te nemen.
Niet elke basisschool heeft een conciergequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Bommel12 het volgende:
Liep er geen concierge? op elke school lopen er toch wel 1 a 2 stuks?
En dat gebeurt dus vaak niet, het is een leerling uit de klas.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een leerling van een basisschool hoort helemaal niet open te doen, dat doet of de concierge of een leerkracht.
euh ... if you say so?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk zelf dat de verdachte de dader niet is want ik zou ook wel raar kijken al ze me als onschylidge buirger komen oppakken maar me dan wel rustig houden. tenzij ik wel de dader was en een maniakale gek die het doet om eem hoger doel te dienen.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet leerlingen dus ook de deur niet laten opendoen, zo werkt natuurlijk geen enkele systeem hè
Lijkt me dat er wel een methode te bedenken is dat je in geval van nood de deuren van binnen automatisch ontgrendeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef just me het volgende:
hoe denk je anders tijdens een brand weg te kunnen?
Als ik onschuldig zou zijn, zou ik me niet zo rustig houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk zelf dat de verdachte de dader niet is want ik zou ook wel raar kijken al ze me als onschylidge buirger komen oppakken maar me dan wel rustig houden. tenzij ik wel de dader was en een maniakale gek die het doet om eem hoger doel te dienen.
Dat denk ik eigenlijk niet. Het is natuurlijk zaak om voor die kinderen te laten zien dat hun leventje nog doorgaat. Dat is denk ik het beste voor die kids.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:32 schreef most_wanted het volgende:
Die kinderen zullen wel veel vrij krijgen de komende maanden.
en al liep er wel concierge, dan begrijp ik het punt nog nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Niet elke basisschool heeft een concierge
Onzin.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:32 schreef most_wanted het volgende:
Die kinderen zullen wel veel vrij krijgen de komende maanden.
Het is inderdaad gewoon het beste voor iedereen om door te gaan.. hoe moeilijk het ook is..quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet. Het is natuurlijk zaak om voor die kinderen te laten zien dat hun leventje nog doorgaat. Dat is denk ik het beste voor die kids.
Ook dat was bij ons op school de gewoonte. Maar ja, jaren 70 he? Onschuldig en zo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet leerlingen dus ook de deur niet laten opendoen, zo werkt natuurlijk geen enkele systeem hè
Als atoombomquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef Zwansen het volgende:
Als die gast has gewild hadden er misschien wel tientallen kinderen vermoord kunnen worden.
Ik denk dat ze bedoelen dat hij dan misschien niet naar binnen had gekomen zonder reden?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en al liep er wel concierge, dan begrijp ik het punt nog niet
er lopen zoveel mensen de school in en uit, concierge maakt imo ook niks uit inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat hij dan misschien niet naar binnen had gekomen zonder reden?
Ik weet het ook niet...
Tijdens de pauze ofzo. Of na school.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef Catbert het volgende:
Dat gezeur over die deuren. Alsof dat een of andere gek tegenhoudt, dan vermoord 'ie wel ergens anders een kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |