'Op aanraden van.. mompelde hij er tussendoor'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan heb jij t verkeerd verstaan. De meneer van de politie vertelde dat de verdachte rustig was ten tijde van de aanhouding.
Persprotocol?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even het persprotocol door gaan nemen...
Um, zolang deuren normaal uitgevoerd zijn (dus met een knop van buiten en een klink van binnen) kun je bij brand gewoon weg, hoor. Toen ik op school zat (in de jaren 70) waren de deuren ook gewoon dicht. Konden van binnen open, maar van buiten niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
hoe denk je anders tijdens een brand weg te kunnen?
ik werk zelf op een basisschool en bij ons zijn de deuren altijd open, ik weet over wat voor deuren jij hebt hebt, wil ik graag meer over weten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar heb je speciale deuren voor.
Een leerling van een basisschool hoort helemaal niet open te doen, dat doet of de concierge of een leerkracht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk zelf op een basisschool en bij ons zijn de deuren altijd open, ik weet over wat voor deuren jij hebt hebt, wil ik graag meer over weten.
Als iemand van buitenaf de deur niet openkrijgt en aanbelt gaat er altijd een leerlingen opendoen en niemand heeft er dan zicht op wie die persoon is en wat hij/zij komt doen.
Je moet leerlingen dus ook de deur niet laten opendoen, zo werkt natuurlijk geen enkele systeem hèquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk zelf op een basisschool en bij ons zijn de deuren altijd open, ik weet over wat voor deuren jij hebt hebt, wil ik graag meer over weten.
Als iemand van buitenaf de deur niet openkrijgt en aanbelt gaat er altijd een leerlingen opendoen en niemand heeft er dan zicht op wie die persoon is en wat hij/zij komt doen.
Ik pas de voorgaande delen aan, omdat gerenomeerde kranten min op meer dezelfde kop gebruiken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef Catbert het volgende:
En het zou fijn zijn als de TS ff de moeite nam de openingspost van 't vorige deel over te nemen.
Niet elke basisschool heeft een conciergequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Bommel12 het volgende:
Liep er geen concierge? op elke school lopen er toch wel 1 a 2 stuks?
En dat gebeurt dus vaak niet, het is een leerling uit de klas.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een leerling van een basisschool hoort helemaal niet open te doen, dat doet of de concierge of een leerkracht.
euh ... if you say so?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk zelf dat de verdachte de dader niet is want ik zou ook wel raar kijken al ze me als onschylidge buirger komen oppakken maar me dan wel rustig houden. tenzij ik wel de dader was en een maniakale gek die het doet om eem hoger doel te dienen.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je moet leerlingen dus ook de deur niet laten opendoen, zo werkt natuurlijk geen enkele systeem hè
Lijkt me dat er wel een methode te bedenken is dat je in geval van nood de deuren van binnen automatisch ontgrendeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef just me het volgende:
hoe denk je anders tijdens een brand weg te kunnen?
Als ik onschuldig zou zijn, zou ik me niet zo rustig houden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik denk zelf dat de verdachte de dader niet is want ik zou ook wel raar kijken al ze me als onschylidge buirger komen oppakken maar me dan wel rustig houden. tenzij ik wel de dader was en een maniakale gek die het doet om eem hoger doel te dienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |