Weet je heel zeker dat het niet een allochtoon is, of een autochtoon die er als een allochtoon uitziet?!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef Sniper het volgende:
Erg treurig dit.
Het wachten is nu op de bevestiging dat het om een loslopende TBS-er ging.
Kindermoordenaars zijn geloof ik niet zo populair in de bak dus misschien lijkt de tijd die deze waanzinnige straks mag doorbrengen in het staatshotel (cel met playstation) nog een beetje op straf.
Dat heb ik ook gezien op tv. Een Nederlands paspoort zegt niets, dat krijgt een gemiddelde schapenhoeder uit Anatolië cadeau bij een pakje zeep.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja sorry jongens, maar op de frontpage heeft men het erover dat de politie over de afkomst van de dader zei dat ie een nederlands paspoort heeft, en er verder erg om de vraag heen werd gezeild.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien op tv. Een Nederlands paspoort zegt niets, dat krijgt een gemiddelde schapenhoeder uit Anatolië cadeau bij een pakje zeep.
Nou, nou. Ik bedoelde ermee te zeggen dat een turk/marokkaan/surinamer whatever ook een nederlands paspoort kan hebben ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien op tv. Een Nederlands paspoort zegt niets, dat krijgt een gemiddelde schapenhoeder uit Anatolië cadeau bij een pakje zeep.
Joh, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef A_L_N_F het volgende:
volgens mij was dat vermoorde 8 jarige kind volwassener dan de meeste mensen hier.
wat een reacties
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Het wachten is op de eerste massale school shooting?
Vreselijk triest.
Ik vrees het ook...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Het wachten is op de eerste massale school shooting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |