Het is geen schijnveiligheid, immers in de school ben je dan in iedergeval veilig. Er is zelfs een kans dat de dader dan zo'n hindernis niet wil nemen en afziet van zijn daad, dat ligt aan de persoon zelf.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die tweede is best wel belangrijk. Ik ben an sich ook niet tegen gesloten deuren (mits eenzijdig gesloten, brandveiligheid, etc. etc.), ik vind het alleen zo'n duidelijk voorbeeld van schijnveiligheid. "Ja, dan hebben we tenminste iets gedaan".
.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:01 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Newsflash: deuren kunnen ook geopend worden.
Dat is iets heel anders, want dat gaat met name om diefstal en als daar veel moeite voor gedaan moet worden zien veel insluipers er wel van af.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je manier van redeneren is dan ook vreemd. "Kom laten we huizen ook maar niet afsluiten, want als ze binnen willen komen lukt het toch".
En uit dat keel doorsnijden mag jij niets - ik herhaal: niets - concluderen over de achtergrond van de dader. Anders wordt straks alwéér een nieuw topic begonnen.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:07 schreef Repeat het volgende:
Echt wtf
Ongelofelijk dit zeg, hoorde op de radio ook dat ie zn keel had doorgesneden ofzo?
of een Duitser ... die hebben in het verleden ook wel is wat Nederlanders omgebracht!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Zou de dader misschien een TBS'er zijn? Die ontsnappen immers wekelijks aan de aandacht van hun "begeleiders".
het heeft te maken met de rechtse extremisten die een atoombom probeerde te kopenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Zou de dader misschien een TBS'er zijn? Die ontsnappen immers wekelijks aan de aandacht van hun "begeleiders".
En dan? Je verplaatst het probleem alleen maar. Een gek kan je kind altijd nog vermoorden, de kans is dan echt niet kleiner.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:04 schreef Mutant01 het volgende:
Het is geen schijnveiligheid, immers in de school ben je dan in iedergeval veilig. Er is zelfs een kans dat de dader dan zo'n hindernis niet wil nemen en afziet van zijn daad, dat ligt aan de persoon zelf.
Je manier van redeneren is dan ook vreemd. "Kom laten we huizen ook maar niet afsluiten, want als ze binnen willen komen lukt het toch".
Het was vast Wilders!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Mischien wel een ex--militair met PTSS??????quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vind het maar vreemd allemaal. En zeker nu blijkt dat de dader een 22-jarige jongeman blijkt te zijn die dus wel goed is in kelen doorsnijden. Ik heb daar een heel naar gevoel over...![]()
Laten we maar eens rustig afwachtig, wat er van de verdachte verder naar buiten komt....het heeft weinig zin om daar nu over te gaan speculeren....quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:14 schreef Sniper het volgende:
Erg treurig dit.
Het wachten is nu op de bevestiging dat het om een loslopende TBS-er ging.
Kindermoordenaars zijn geloof ik niet zo populair in de bak dus misschien lijkt de tijd die deze waanzinnige straks mag doorbrengen in het staatshotel (cel met playstation) nog een beetje op straf.
Idd, zulke spellingsfouten zouden ook bestraft moeten wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:15 schreef TiMmS het volgende:
ik wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |