Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien op tv. Een Nederlands paspoort zegt niets, dat krijgt een gemiddelde schapenhoeder uit Anatolië cadeau bij een pakje zeep.
Nou, nou. Ik bedoelde ermee te zeggen dat een turk/marokkaan/surinamer whatever ook een nederlands paspoort kan hebben ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:19 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien op tv. Een Nederlands paspoort zegt niets, dat krijgt een gemiddelde schapenhoeder uit Anatolië cadeau bij een pakje zeep.
Joh, stel je niet aan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef A_L_N_F het volgende:
volgens mij was dat vermoorde 8 jarige kind volwassener dan de meeste mensen hier.
wat een reacties
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Het wachten is op de eerste massale school shooting?
Vreselijk triest.
Ik vrees het ook...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Het wachten is op de eerste massale school shooting?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?quote:
dat zal hier niet zo snel gebeuren, denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alla Columbine? Geloof me, de eerste opstapjes zijn er al als je er op gaat letten hoe vaak er nu al wel niet 'incidenten' gebeuren op basisscholen en middelbare scholen.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voorkom schietpartijen op scholen. Stem Wilders! So what als u er een paar grondwettelijke rechten voor moet inleveren?
Maar je mag niet suggereren dat de dader uit die hoek zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, nou. Ik bedoelde ermee te zeggen dat een turk/marokkaan/surinamer whatever ook een nederlands paspoort kan hebben ja.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?Gaan we hier nou ook een links-rechts-discussie van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |