banaanvraagquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Pakspul het volgende:
Het is uiteraad heel erg dat er een kind vermoord is, maar zoals het hoort horen er ook grappen bij![]()
Ik voorspel minstens drie stille tochten en een domme reactie door de regering dat ze volgende keer dit voor moeten zijn![]()
Hoezo kappen dit is me eerste topic er overquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Kappen, domme puber.
je maakt je lekker gelief zo!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:45 schreef Pakspul het volgende:
Het is uiteraad heel erg dat er een kind vermoord is, maar zoals het hoort horen er ook grappen bij![]()
Ik voorspel minstens drie stille tochten en een domme reactie door de regering dat ze volgende keer dit voor moeten zijn![]()
Pleegt er niet elke 30 seconden iemand zelfmoord?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:48 schreef FiXeR999 het volgende:
Als FOK down gaat, plegen er zeker 3 mensen zelfmoord. Dat voorspel ik.![]()
Maikuuul, Yvonne,...?![]()
Nee, d'r gaat wel iedere 30 seconden een F5 knop kapot.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Pleegt er niet elke 30 seconden iemand zelfmoord?
Nou.. we heten niet allemaal Pakspulquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Pleegt er niet elke 30 seconden iemand zelfmoord?
Wat ergquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, d'r gaat wel iedere 30 seconden een F5 knop kapot.
Ohja want ik pleeg iedere 30 seconden zelfmoordquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Nou.. we heten niet allemaal Pakspul![]()
Was dat maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat erg
[..]
Ohja want ik pleeg iedere 30 seconden zelfmoord![]()
Probeer het eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Begint volgens mij naar een uurtje wel te vervelen hoor
dus de mensheid moet nog meer richting het individualisme, lekker negeren wat de ander overkomt, en kook maar in je eigen sop gaar taferelen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
TS heeft ergens wel een punt. 40 jaar geleden gebeurde deze shit ook alleen kwam het toen niet in de krant. Tegenwoordig voelt iedereen zich geroepen iets te doen ofso...
-edit- het is erg hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar dat plaatsvervangend verdriet wordt af en toe wel een beetje vervelend.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik zal het keer op de agenda zetten
En als ze dan ook nog van elkaar geloof niks aantrekken voorspel ik een aardig mooie wereldquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:01 schreef Djarum het volgende:
[..]
dus de mensheid moet nog meer richting het individualisme, lekker negeren wat de ander overkomt, en kook maar in je eigen sop gaar taferelen?
totdat jezelf iets overkomt en je arm in de goot eindigt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En als ze dan ook nog van elkaar geloof niks aantrekken voorspel ik een aardig mooie wereld
Duh meer zakgeldquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:05 schreef Antal het volgende:
En als het je broertje was, als je er een had, dan had je ook zo'n leuk topic gemaakt ?
Nee hoor want ik houd het lekker al 15 jaar uitquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Djarum het volgende:
[..]
totdat jezelf iets overkomt en je arm in de goot eindigt.
of je een ongeluk krijgt en je niet welkom bent in hte ziekenhuis (onder het motto: zoek-het-zelf-maar-uit)
dan piep je wel anders mannetje.
Echt welquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:08 schreef Djarum het volgende:
de mensheid heeft elkaar nou eenmaal nodig. daar kan je niet onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |