Edit dan idiootquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:48 schreef -skippybal- het volgende:
Als hij Frank heet, kun je mijn link ook weer vergeten
Zou me niet eens verbazen.. tegenwoordig kan blijkbaar alles..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:48 schreef Falco het volgende:
De dader is een boze Rabo-cliënt misschien
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Maarrten87 het volgende:
Op een of andere manier kan ik me niet indenken, dat hij de dader is.
Doe 's even lekker rustigquote:
Bron ANPquote:Stilte rond school
HOOGERHEIDE (ANP) - Het is stil in de straat in Hoogerheide waaraan de Klim-Op basisschool ligt. De straat is afgezet en er staan wat buurtbewoners achter hekken. Voor het hek van de school staan cameraploegen, fotografen en journalisten. Twee oudere echtparen herhalen voor de journalisten hun versie van het gebeuren.
Voor het hek liggen enkele bosjes bloemen, neergelegd door omwonenden. Bij de school zijn ook een aantal politievoertuigen geparkeerd. Het drama lijkt zich te hebben afgespeeld op de bovenetage van het twee verdiepingen tellende schoolgebouw. Achter het raam van een van de klassen op die verdieping zijn mannen in witte overalls te zien, politiemensen van de technische recherche.
Het lijkt erop dat het jongetje nog in de school ligt. Geen van de omstanders heeft nog een lijkwagen gezien.
Daar ben jij voor, aan het werk met je dikke reet!!!quote:
Een verdachte hoeft natuurlijk nog niet de dader te zijn..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
De verdachte is in de omgeving van de school aangehouden.
Welke zender?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef arneaux het volgende:
Over 10 minuten de persconferentie. Laten we daar nou even op wachten.
Dat jij het je niet in kan denken wil nog niet zeggen dat het niet zo is,quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:44 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Op een of andere manier kan ik me niet indenken, dat hij de dader is.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:53 schreef _Dizzy_ het volgende:
In het Fok bericht staat dat het jongetje uit groep 4 komt dan zou het dus 1 van deze kinderen moeten zijn
Echt verschrikkelijk... dat zoiets kan gebeuren
Rot jij maar een poosje op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar ben jij voor, aan het werk met je dikke reet!!!
Kanalenkiezer.nl. Publieke netten, BNR. Zulks.quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar ben jij voor, aan het werk met je dikke reet!!!
Radio 1.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:53 schreef Bommel12 het volgende:
is de persconferentie ergens te volgen? live?
Zal vast ook wel in de telefoongids staan..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Roi het volgende:
Via Google kom je trouwens best snel bij het adres van de familie Smits..
Ja maar die zijn het dus niet. Stelletje sensatie verzuchte asocialenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Roi het volgende:
Fijn!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Roi het volgende:
Maak gebruik daarvan! Daar betalen wij immers belasting voor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
http://portal.omroep.nl/radio/mplayer1
Een verdachte hoeft niet perse de dader te zijn he..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:58 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ben allang blij dat ze die klootzak gepakt hebben
V.quote:'Slachtoffertje is zoontje bankdirecteur' (2)
HOOGERHEIDE
N i e u w bericht, meer informatie
HALSTEREN/UTRECHT (ANP) - Het slachtoffertje van het drama op de school in Hoogerheide is het zoontje van de directeur van een filiaal van de Rabobank in Halsteren. Het regionale dagblad BN/De Stem schrijft dat op haar internetpagina. Een woordvoerster op het hoofdkantoor van de bank bevestigde het bericht vrijdagmiddag, maar kwam daar korte tijd later op terug. ,,Het is niet zeker. We onderzoeken het.''
Het 8-jarige jongetje zat volgens de politie in groep 4 van de Klim-Op basisschool in Hoogerheide.
Als je nu ook nog effe weet te vermelden wat je daaraan hebt, want als je 't draadje goed gelezen had weet je dat de vader Frank heet en deze meneer Smits, Jan. Zo vind je dus het adres van een collega/de baas van de vader, interessant hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef Roi het volgende:
Dat vind ik ook niet echt netjes, nee...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef Posdnous het volgende:
Beetje kansloos om van die klassefoto's te plaatsen, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |