Deze hebben we idd gehad, hebben veel van dat merk. Maar die knuffels zijn niet meer na te bestellen. Misschien komen ze in de toekomst nog eens, dat komt wel vaker voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:48 schreef YPPY het volgende:
Is er toevallig een action medewerker die weet of jullie knuffels van het merk Toi-Toys in het assortiment hebben/hadden?
En dan specifiek deze:
[afbeelding]
Via de fabrikant kun je een paar producten bekijken. Van 1 van die producten denk ik dat ik het bij de action heb zien liggen. Vandaar de vraag in dit topic.
die bikini had ik ook gekocht en hij past precies, niet eens echt flutkwaliteit, gewoon leuk bikinitjequote:Op zondag 8 juli 2007 21:16 schreef Dafje33 het volgende:
Gisteren een lading schoolspul gekocht, zo lekker goedkoop!
En bikini's voor ¤1,69 gevoerd en al.
Jep, you're hooked.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:16 schreef koningin-winvis het volgende:
Ik ben bang dat ik nu verslaafd ben!
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, you're hooked.
Ik kan daar dus echt niet meer langsfietsen zonder binnen te gaan en zonder wat te kopen! Is ook wel grappig: mijn dochter kreeg laatst een euro van opa en oma voor in de spaarpot, en het kind stond al direct bij de voordeur met de mededeling: "komop mam, we gaan naar de action!!!!'. En tja, voor een euro scoort ze daar echt wel leuke knutselspullen/stickers/stiften of iets dergelijks!
Ze hebben voor zo ver ik weet acrylverf, latex, autlak (in spuitbus).quote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Slappy het volgende:
Hebben ze daar ook verf te koop?
We hebben nog wel wat emmers latex, maar deze gaan uit het assortiment, dus is geen garantie dat ze ze nog in andere filialen hebben. Op=op in dit geval.quote:Op maandag 23 juli 2007 17:39 schreef Slappy het volgende:
Ik bedoel om muren te schilderen.
ik ging gelijk even kijken waar die zit op de site, zie ik dat er ook eentje in Hoek van Holland komtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Action in Den Haag is geopend. Daar gaat m`n geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |