Gister niet gezien, maar zoek nog wel zoiets voor mijn telefoonquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:49 schreef Dafje33 het volgende:
Die zakjes hebben ze ook bij de Wibra!
ik heb alle kleurtjes behalve witquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:23 schreef Little_Angel het volgende:
Deze flatjes heb ik er laatst gehaald voor 6 euro, ze lopen lekker!
Je had ze ook in het zwart, zilver en brons dacht ik.
[afbeelding]
maak een timco-topic aan ...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef w00h00 het volgende:
Wij hebben TIMCO.
www.timcowarenhuis.nl is echt de bomb
Mja dat is ook niet voor niets,. panden in het centrum (van het formaat action) zijn in het centrum natuurlijk een stuk duurder en dan zouden de kosten hoger zijn en dus de producten ook duurder en juist de goedkoopheid maakt de action zo leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:29 schreef Koningin het volgende:
In Roermond ligt de Action een beetje buiten het winkel-centrum vind ik.
Anders zou ik er vaker komen. Deze week maar weer eens een poging wagen.
Die kosten op mijn werk 9 euro! Zijn het hele kussens of alleen hoesjes? Ik ga ze morgen ook halen, hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag weer eens geweest (sinds een lange tijd dus flink wat meegenomen maar de "toppers" vind ik dit:
[afbeelding]
1.98 per stuk!
hele kussensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:36 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Die kosten op mijn werk 9 euro! Zijn het hele kussens of alleen hoesjes? Ik ga ze morgen ook halen, hopelijk zijn ze dan nog niet uitverkocht!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Syrena het volgende:
De laptoptas zit in de weekaanbieding van komende weekIk heb 9.99 betaald, hij gaat 7.99 kosten.
Ach ja, anders was ik 'm mss misgelopen omdat ie al op was..
Dan krijgt ze toch alleen maar een tegoedbon voor het resterende bedrag, action geeft nl geen geld terug.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:49 schreef Savante het volgende:
[..]
Je zou 'm kunnen terugbrengen en opnieuw kopen![]()
Dus dan heb je een laptoptas en nog een product voor 2 euro als bonusquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:53 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dan krijgt ze toch alleen maar een tegoedbon voor het resterende bedrag, action geeft nl geen geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |