die wintermix? ja die heeft mijn man ook gehaaldquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
het was niet zo mijn ding vandaag bij de Action. wel ruitenwisselvloeistof gehaald, 5L voor ¤ 2,90
Ook even gehaald ruitenwisservloeistof met antivries en citroengeur. Prima prijs inderdaad!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die wintermix? ja die heeft mijn man ook gehaaldecht geen geld...
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef bibi het volgende:
Er komt er ook 1 in rijswijkZe zijn wel flink hun winkels aan het uitbreiden.
Die fietstassen gaan echt heeeeellll goed van pas komen!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef m@x het volgende:
[..]Joechei, op maar 10 minuutjes fietsen
Ja leuk hequote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef m@x het volgende:
[..]Joechei, op maar 10 minuutjes fietsen
Moet je maar even op de site kijken, en dan klikken op Action Actueel, dan zie je gruwelijk lelijke streepjessloffen, maar in de winkel liggen hele grappige met bloemetjes enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:30 schreef bibi het volgende:
Welke slofjes?
Ach als die mensen niet meer zouden komen, zou jij geen baan meer hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:42 schreef zwartedoos het volgende:
Ik werk er en het is zooooo gigantisch druk nu he, ik snap niet dat de mensen nog willen komenEn vaak ook nog eens 3x per dag
![]()
ja hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:59 schreef bibi het volgende:
[..]
Ach als die mensen niet meer zouden komen, zou jij geen baan meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |