Echt zo groot?? Nou dan ga ik er snel langs!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
50 bij 50, en ze zijn maar 4.50 (hebben ook nog andere prints, maar dan van boten -_- enzo)
dus best groot nog vooral voor die prijsmooie kwaliteit ook
ze hadden ook nog een roze, oranje en rode versie, roze met een bij. rood met kikker en oranje met ene wormquote:
Yep. Twee stuks, hihi. Vandaag nog even langs om snoepjes en misschien een klein cadeautje te kopen voor in de traktatie van mijn dochter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Iemand nog wat gekocht bij de Action?
Ik ga zometeen even voor deze kijken:
Pyramide
Sfeer Verlichting
afm. 39x13x13 cm
classic of color
idem in
afm. 58x13x13 cm
¤ 5,95
prijs per stuk
3,79
het gekke van de Action is dat het vaak in Nederland geproduceerde dingen zijn die verkocht worden aan arme landen en die koopt de action weer terug in met grote partijen vanuit het buitenland. Zo komt het weer terug ons kikkerlandje in, spotgoedkoop, alleen met onleesbare (lees: buitenlandse) handleidingen e.d.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:02 schreef shmoopy het volgende:
Action.
Ideaal voor traktatie-kadootjes, grappige hebbedingetjes of gewoon als je zin hebt om veel te kopen voor heel weinig.
Wat kost het daar niks, zeg.
Komt waarschijnlijk wel omdat al dat spul door zielige kindjes in lage-lonenlanden wordt gemaakt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:47 schreef MM-Luna het volgende:
Pff stomme action!
Men is wel ontzettend achterlijk als het gaat om een beetje service naar klanten toe.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:33 schreef shmoopy het volgende:
ik heb nl een notitieboekjes/schrijf/blokboekjes-fetish,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |