Echt?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Action in Den Haag is geopend. Daar gaat m`n geld
volle paden met mensen en spullen.. wat een drukte zeg toen ik er van de week was!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Echt?Eindelijk!!!
Edit: maar 2,5 km bij mij vandaan ook![]()
Ik heb die bamboe fakkels niet zien liggen. Maar volgens mij hebben ze wel aluminium fakkels. Tenminste ik dacht dat ik ze bij de action heb zien liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:34 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze ook tuinfakkels bij de Action?
Dat had ik met Mars Delight, 4 pakjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
na het succes van de blauwe kisscool snoepjes van stimorol, zag ik gisteren dozen met groene liggen, ik meteen enthousiast 2 dozen meegenomen, vallen ze me toch een partij tegen..
Ik heb er al zoveel van op dat ik ze nu idd ook niet meer zo lekker vind als eerst. Maar toch kopen hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat had ik met Mars Delight, 4 pakjes.
Ik vind ze totaal niet lekker.
Die meubelkleurpennen zijn niets. Ik heb ze geprobeerd. Resultaat was bagger. Kun je beter met olieverf een beetje kleuren mengen. Heb ik ook gedaan bij een kast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb er al zoveel van op dat ik ze nu idd ook niet meer zo lekker vind als eerst. Maar toch kopen he![]()
Die ene pen staat nu op het lijstje voor de volgende trip, evenals de meubelinkleurpennen die ik deze keer heb laten liggen.
hahahaha op je action spulletjes of op de action??quote:
vooral op de laaste 3 "schilderijen"quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:01 schreef Tezz het volgende:
hahahaha op je action spulletjes of op de action??
Mooi!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef sproetjes het volgende:
(Excuses voor de grote foto's ben te lui ze te resizen)
vandaag weer bij de action geweest, en zoals altijd weer dik geslaagd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben er verliefd op
Fietsslot van 2 euro?? Hehe, en die is niet met 1 tik erop open? Of heb je een fiets van een tientjequote:Op woensdag 26 september 2007 00:17 schreef thijsltc het volgende:
heb er een tijd geleden een fietsslot gekocht voor 2 euro
geweldige winkel
Het werkt ook nog allemaal! in 1xquote:Op woensdag 26 september 2007 15:19 schreef Impry het volgende:
Hehe, gaat echt nergens over!Ik moet binnenkort ook nog een fietsje opknappen, zal ook daar eens langs gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |