Komt niet in de media enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, aangezien de meteen aan moslims denken, waarom geen amerikanen of russen ?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Mirage het volgende:
Hallo zeg, waar zijn wij mee bezig
Ik hoor net een politiebericht dat er een verdachte is aangehouden ivm de moord op een 8 jarig jongetje en een korte toevoeging dat dit in een klaslokaal is gebeurd in het bijzin van de andere leerlingen.
Kom ik even op Fok kijken en zitten jullie hier te zeiken over links/recht/allochtonen en elkaars fobiën ??
![]()
ik ga heel deel één niet eens opzoeken/lezen
Ja, die discussie voeren we maar ergens anders!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Syd het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, aangezien de meteen aan moslims denken, waarom geen amerikanen of russen ?
hap hapquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:03 schreef Maarrten87 het volgende:
[..]
Rest In Peace aan de nabestaanden? Die leven toch nog wel? :S
Je bedoelt dat dat jongetje in vrede moet rusten
RTL-Z lijkt mij het logisch...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
Die persconferentie van 15.30 is vast op tv te volgen? Of radio?
Daar was ik ook wel benieuwd na.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
Die persconferentie van 15.30 is vast op tv te volgen? Of radio?
Behoorlijk triest idd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef Mirage het volgende:
Kom ik even op Fok kijken en zitten jullie hier te zeiken over links/recht/allochtonen en elkaars fobiën ??
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:05 schreef sp3c het volgende:
dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |