Vergelijk van lik me reet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:15 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Zielig dat dat kindje vermoord is, maar ons balletje gehakt bij het eten was weer lekker.
Stelletje hypocrieten!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:15 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Zielig dat dat kindje vermoord is, maar ons balletje gehakt bij het eten was weer lekker.
Stelletje hypocrieten!
En een volwassene kan zich wel verdedigen tegen een onverwachte aanval met een mes? Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:08 schreef switchboy het volgende:
[..]
Sowieso een kind kan zich niet verdedigen. Heeft niks gedaan. Gaat gewoon op een dag naar school. Een vertrouwde omgeving. En wordt fftjes de keel doorgesneden. Als je dat normaal vindt moet je het maar zeggen.![]()
Ik vind 'knoop hem op aan de hoogste boom!!!eins!!' toch wel behoorlijk hypocriet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Toch vind ik de vergelijking wel passend. Het gaat inderdaad om het onschuldige in een kind. Dat roept uiteraard heftigere reacties op.
Niet overdreven of hypocriet..
Voor jullie balletje gehakt is ook iemand vermoordquote:
'Iemand'quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:19 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Voor jullie balletje gehakt is ook iemand vermoord
Ik vind het meer overdreven dan hypocrietquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind 'knoop hem op aan de hoogste boom!!!eins!!' toch wel behoorlijk hypocriet.
Het is zo vreselijk erg om iemand te vermoorden, iedereen die dat doet moet op de meest brute manier afgeslacht worden!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik vind het meer overdreven dan hypocriet.
Speelt ook mee dat het een erg laffe daad is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het over moord, en niet over verkrachting. Het hypocriete idee dat kinderen symbool staan voor onschuldigheid zorgt altijd voor overdreven veel emoties en hypocriete uitspraken.
Het gaat waarschijnlijk over je prachtige vergelijkingquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Heb je mij deze moord horen goedkeuren? Lees dan nog eens goed!
O, dan betreft die dertig dus je leeftijd. Maar het blljft een kansloze (en smakeloze) vergelijking die slaat als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Heb je mij deze moord horen goedkeuren? Lees dan nog eens goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |