nee..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
En waarom in de klas? heeft die klootzak er niet bij nagedacht wat voor trauma's dit geeft bij de kinderen en docenten![]()
Ik kan t me echt niet voorstellen dat je überhaubt zoiets doet. Ook al heb je stress.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als in al die andere gevallen waar ouders hun kinderen van het balkon afgooien, in de fik steken, verdrinken, verstikken, neerschieten, vergassen enz enz enz. Bij scheiding en vooral daarna, wanneer ze hun kinderen niet meer of amper mogen zien (vooral wanneer mamma zegt dat hij misschien wel eens aan kindje heeft gezeten) dan breken ze onder de stress.
Helaas komt dit echt veel te vaak voorquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees de kranten, het komt zo ongeveer maandelijks wel voor in dit land dat een ouder zijn of haar kind(eren) vermoordt. En dat zijn geen oorlogsveteranen maar gewoon jouw buren. Of die aardige mensen van de overkant.
Klopt, maar als het klopt dat het kind in de klas op school zat is het wel een redelijk apart verhaal, niet te vergelijken met die bowlingbal, van balkon afgooien etcetera verhalen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Lees de kranten, het komt zo ongeveer maandelijks wel voor in dit land dat een ouder zijn of haar kind(eren) vermoordt. En dat zijn geen oorlogsveteranen maar gewoon jouw buren. Of die aardige mensen van de overkant.
Ik begrijp dat niet, hoe kan je in godsnaam je eigen kind iets aan doen? Dat je je ex (in de meeste gevallen "de aanstichter vn het probleem") iets aan wil doen, dat snap ik echt heel goed, maar een kind? Waarom wordt in godsnaam dat kind het leven ontnomen, waarom?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als in al die andere gevallen waar ouders hun kinderen van het balkon afgooien, in de fik steken, verdrinken, verstikken, neerschieten, vergassen enz enz enz. Bij scheiding en vooral daarna, wanneer ze hun kinderen niet meer of amper mogen zien (vooral wanneer mamma zegt dat hij misschien wel eens aan kindje heeft gezeten) dan breken ze onder de stress.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
[. Volgens een ooggetuige zou de dader, vermoedelijk de vader, de les zijn binnengedrongen en de keel van het slachtoffer hebben doorgesneden.]
volgens nu.nl
Jawel hoor, het is namelijk allemaal impulswerk.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt, maar als het klopt dat het kind in de klas op school zat is het wel een redelijk apart verhaal, niet te vergelijken met die bowlingbal, van balkon afgooien etcetera verhalen.
Kan iemand die zoiets doet wel nadenken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
En waarom in de klas? heeft die klootzak er niet bij nagedacht wat voor trauma's dit geeft bij de kinderen en docenten![]()
Dat ie het maar doet, want da's beter dan zo'n TBS/gevangenis waar ie na een paar jaar toch weer vrij rondlooptquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Ole het volgende:
Kans dat als het idd de vader is hij straks zelfmoord pleegt
Afschuwelijk dit!
Daar is al best veel over geschreven, genoeg theorien helaasquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet, hoe kan je in godsnaam je eigen kind iets aan doen? Dat je je ex (in de meeste gevallen "de aanstichter vn het probleem") iets aan wil doen, dat snap ik echt heel goed, maar een kind? Waarom wordt in godsnaam dat kind het leven ontnomen, waarom?.
onder het motto: ik niet, dan niemand, denk ik..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik begrijp dat niet, hoe kan je in godsnaam je eigen kind iets aan doen? Dat je je ex (in de meeste gevallen "de aanstichter vn het probleem") iets aan wil doen, dat snap ik echt heel goed, maar een kind? Waarom wordt in godsnaam dat kind het leven ontnomen, waarom?.
In hoeverre is het een impuls? Ik kan me niet voorstellen dat je zomara een bivakmuts thuis hebt liggen, daarbovenop moet je nog naar die school gaan, de klas binnen gaan. Ik kan me niet voorstellen dat je tussendoor niet even denkt van, waar ben ik mee bezig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is namelijk allemaal impulswerk.
ik vind het niet echt impulsief als je de school opzoekt met een bivakmuts op en een mes bij. Er zit redelijk wat tijd tussen het bedenken en de uiteindelijke handeling. Met die bowlingbal en van het balkon afgooien, dat was echt impulsief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is namelijk allemaal impulswerk.
Bron?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:06 schreef Roi het volgende:
VERDACHTE AANGEHOUDEN!
Als je vrouw er alles aan doet om te zorgen dat je je dochter niet mag zien? Als ze je dochter tegen je opstookt? Als je leven instort? Als jouw dochter opgevoed wordt door de nieuwe vriend van de moeder? Dan gebeurt het dus heel vaak dat mensen ervoor kiezen om ervoor te zorgen dat niemand dat kind krijgt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
het is overigens volgens de wet moord als er tijd tussen de impuls en de daadwerkelijke handeling heeft gezeten, tijd waarin je tot bedaren had kunnen komen.. verder doet dit er uiteraard niet toe..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik vind het niet echt impulsief als je de school opzoekt met een bivakmuts op en een mes bij. Er zit redelijk wat tijd tussen het bedenken en de uiteindelijke handeling. Met die bowlingbal en van het balkon afgooien, dat was echt impulsief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |