Zo natuurlijk is dat niet. Het kan uitstekend "slechts" een opwelling geweest zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo'n zieke geest heeft dit allang voorbereid natuurlijk
Goede repliek man.quote:
Onze TBS'er Hendrik Muller dacht ik. Limburg, niet zo heel ver van Hoogerheide.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef vosss het volgende:
Zeg, is er niet nog toevallig een of andere TBS-er "on-the-loose" ??
Wel onder begeleiding mag ik hopen? Er loopt een enge man rond daarquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef Roi het volgende:
De kinderen van de school zijn naar huis gestuurd.
Traumaheli is rond 11:30 gealarmeerd, dus rond 11 uur is wel een aardige tijdsaanduiding denk ik.quote:
Opnieuw geenstijl.nl.quote:UPDATE: Volgens onbevestigde berichten van Omroep Brabant zou het kind de keel zijn doorgesneden. De dader zou zijn vader zijn.
Oh, wat in- en in triest....quote:
mwa weet niet.. ik hoop dat hij door een familielid wordt gevonden eerlijk gezegd ..quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aldus Geenstijl. Maar goed, die hebben er wel vaker naast gezeten.quote:UPDATE: Volgens onbevestigde berichten van Omroep Brabant zou het kind de keel zijn doorgesneden. De dader zou zijn vader zijn.
quote:UPDATE: Volgens onbevestigde berichten van Omroep Brabant zou het kind de keel zijn doorgesneden. De dader zou zijn vader zijn.
lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die gericht 1 basisschool binnenwandelt, 1 kind neersteekt en weer vertrektquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Onze TBS'er Hendrik Muller dacht ik. Limburg, niet zo heel ver van Hoogerheide.....
Maar laten we daar maar totaal niet over gaan speculeren.....
Welnee, de meeste van dit soort gevallen zijn spontane opwellingen wanneer ouders gaan scheiden of anderszins gigantisch in de puin liggen, onder het motto "ik m'n kind niet, dan niemand m'n kind".quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |