Ik ben er wel bang voor, dat als het de vader is, dat het zo is (en ik weet niet of er kleine broertjes en zusjes zijn, die nog niet op school zitten?)quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat precies zat ik nou ook te denken.
Misschien is hij wel eerst langs de moeder geweest.
įls het de vader is, dat is nog nergens bevestigd en pure speculatie.
Die zitten overal hoor. Voor de huisvesting daarvan kreeg men als gemeente onder Paars zelfs bakken subsidie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef LoggedIn het volgende:
een gehucht in noord-brabant genaamd 'Hoogerheide' lijkt me niet echt een plek voor moslims.
Nouja, het is niet bijzonder politiek correct natuurlijk, maar ik ben ook wel nieuwsgierig wat betreft de afkomst van de dader. Het zou vervelend zijn als het een fanatieke moslim-fundamentalist zou zijn.quote:
iets zegt me dat we het nooit echt te weten komen, zoals in 99% van de gevallenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien moeten mensen wat meer denken voor dat ze met hun toekomstige ex een kind in elkaar prutsen!?![]()
Maar al dat speculeren binnen dit topic over dader en mogelijke redenen is vrij zinloos zolang er zo weinig bekend is over deze zaak...
wellicht een korte pauze? voor zover ik weet heeft de basisschool hier dat om 10.30, het zou kunnen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Volgens nu.nl waren er voor zover bekend geen andere kinderen in de buurt. Vreemd, op een basisschool om 11:00 's ochtends.
Hoogerheide ligt in de rook van Bergen op Zoom die een uitgebreide moslim community heeft. Maar dit is wederom speculatie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
een gehucht in noord-brabant genaamd 'Hoogerheide' lijkt me niet echt een plek voor moslims.
ben wel beniewd wat achter deze daad zit. Lijkt me niet dat je je kind zn keel doorsnijdt als wraak op je ex-vrouw, dan kies je toch een iets zachtere dood voor je kind
Onzin. Het ANP noemt vandaag ook Samir A. bij de achternaam (Azzouz). Ongeļnformeerd gelul.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat los van dit topic (ANP noemt de veroordeelden Volkert van der Graaf en Mohammed Bouyeri nog steeds niet bij hun achternaam).
Klopt, maar dat is een open deur intrappen.quote:
Dat zou idd kunnen, is het ook wat makkelijker om onopvallend binnen te komen met allemaal kinderen op het schoolplein.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
wellicht een korte pauze? voor zover ik weet heeft de basisschool hier dat om 10.30, het zou kunnen..
sorry ik vind je reactie een beetje vreemd ook al ben je een mod!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe grof kinderen worden ingezet bij scheidingen? Zoals jij nu de moeder vrijpleit van ook maar enige verantwoordelijkheid is op z'n minst bizar te noemen.
Als je een hond de hele tijd schopt en die hond bijt op een gegeven moment dan is het ook alleen de schuld van de hond zeker?
De reactie is excessief maar niet ondenkbaar excessief, zoals met grote regelmaat ook in het nieuws komt.
Ik zie het al. Jij bent iemand van het "vrije woord".quote:
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het zou je niet verbazen, en dat is prima. Da's nou eenmaal de aard van het cryptoliberale repressieve Wilders-electoraat.
Maar je impliceert hier A) dat het al zo is en B) dat de media dingen aan het verzwijgen zijn.
Je bent gewoon een vooringenomen engerd. Punt.
V.
aub? open daar dan een ander topic voor ofzo..quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef Erik_84 het volgende:
ok, bij deze: zullen we dit topic open houden voor updates ed? Dus lekker relschoppertjes ed links laten liggen
Waarschijnlijk wel. Of misschien heeft die man het kind uit de klas gehaald. Hoe dan ook, laten we hopen dat er geen getuigen (en dan vooral kinderen) waren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
wellicht een korte pauze? voor zover ik weet heeft de basisschool hier dat om 10.30, het zou kunnen..
het is sowieso best vervelend, denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, het is niet bijzonder politiek correct natuurlijk, maar ik ben ook wel nieuwsgierig wat betreft de afkomst van de dader. Het zou vervelend zijn als het een fanatieke moslim-fundamentalist zou zijn.
Als hij de in verkeerde voet hapt, dan is het een ziek vals kreng, ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe grof kinderen worden ingezet bij scheidingen? Zoals jij nu de moeder vrijpleit van ook maar enige verantwoordelijkheid is op z'n minst bizar te noemen.
Als je een hond de hele tijd schopt en die hond bijt op een gegeven moment dan is het ook alleen de schuld van de hond zeker?
De reactie is excessief maar niet ondenkbaar excessief, zoals met grote regelmaat ook in het nieuws komt.
Uiteraard treffen moeders in scheidingen nooit enige blaam...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sorry ik vind je reactie een beetje vreemd ook al ben je een mod!
MAW alle exvrouwen zijn bitches en treiteren hun ex?
Meestal gaat men niet voor niets scheiden en als blijkt dat pa zijn kind ombrengt omdat ex vind dat pa beter maar niet bij zijn kinderen in de buurt kan komen dan had ze hier duidelijke redenen voor..dit heeft niets te maken met een hond schoppen...moeders hebben vaak een goede intuitie in deze en zoals je ziet ze had gelijk als het al zo is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |