Ik vind het ook sneu dat de media zo spaarzaam zijn met de feiten.quote:
Same here. Damnquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef patje30 het volgende:
[..]
nou inderdaad, krijg er de rillingen van, zit hier gewoon met een knoop in mijn maag, ongelofelijk!!![]()
de school waar mijn kinderen op zitten zijn is het ook niet mogelijk om tijdens schooltijd zomaar naar binnen te wandelen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
als lerares en moeder van 2 kindjes raakte ik van dit nieuws danig overstuur. Ik ben blij dat het bij ons op school niet mogelijk is zo naar binnen te lopen, tijdens de lessen. Ik vind dit echt heel, heel triest![]()
Op ANP staat weinig, inmiddels dat het een jongetje betreft en dat een verdachte is gepakt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Riep de vader tijdens zijn daad "Bismillah, lahoema hadha manka wa illaika"?
Zo ja, dan weten wij in welke hoek men de dader moet zoeken. Nu weten wij, door de spaarzame berichtgeving, niets.
en met recht toch???quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat hij boos is op het kind. Al die vermoorde kinderen de afgelopen jaren werden niet vermoord omdat papa of mama zo boos op ze waren maar om ze uit handen van die ander te houden.
zeur nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:29 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu dat de media zo spaarzaam zijn met de feiten.
beginnen we weerquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Mojave het volgende:
RIP voor de nabestaanden
Het ANP weet op dit moment niet meer. Sodemieter toch op met je vage conspiracygedoe.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:29 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu dat de media zo spaarzaam zijn met de feiten.
de nabestaanden mogen in vrede rusten?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Mojave het volgende:
RIP voor de nabestaanden
Hoezo "schoppen"? Het zou mij niets verbazen, al hoeft het niet per definitie zo te zijn, als de dader een in zijn "eer" gekrenkte moslim is. Keel doorsnijden is niet "typisch Nederlands".quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:29 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ga ergens ander schoppen ok? dit is niet het topic ervoor
een gehucht in noord-brabant genaamd 'Hoogerheide' lijkt me niet echt een plek voor moslims.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:26 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Riep de vader tijdens zijn daad "Bismillah, lahoema hadha manka wa illaika"?
Zo ja, dan weten wij in welke hoek men de dader moet zoeken. Nu weten wij, door de spaarzame berichtgeving, niets.
Dat precies zat ik nou ook te denken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:27 schreef PM-girl het volgende:
Ben benieuwd (als het de vader is), hoe het met de moeder is. Zal niet de eerste keer zijn als er een heel gezin vermoord wordt.
Heb je enig idee hoe grof kinderen worden ingezet bij scheidingen? Zoals jij nu de moeder vrijpleit van ook maar enige verantwoordelijkheid is op z'n minst bizar te noemen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en zoals ik al zei, als je je kind vermoord om hem of haar een ander niet te gunnen zit er een steekje los bij de moordenaar zelf. Er werd eerder gezegd dat het mogelijk zou zijn dat de moeder het kind tegen dr vader had opgestookt. Dat lijkt me niet het geval.
Ja, maar dat staat los van dit topic (ANP noemt de veroordeelden Volkert van der Graaf en Mohammed Bouyeri nog steeds niet bij hun achternaam).quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef Verbal het volgende:
Is het ANP partijdig of politiek correct volgens jou
BAN! als we meteen zo gaan denkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Hoezo "schoppen"? Het zou mij niets verbazen, al hoeft het niet per definitie zo te zijn, als de dader een in zijn "eer" gekrenkte moslim is. Keel doorsnijden is niet "typisch Nederlands".
Misschien moeten mensen wat meer denken voor dat ze met hun toekomstige ex een kind in elkaar prutsen!?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en met recht toch???
Sommige ouders sporen duidelijk niet! Dus niet alle exen ontzeggen hun ex het kontakt met hun kind voor niets!
Het is hoe dan ook ziek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
Hoezo "schoppen"? Het zou mij niets verbazen, al hoeft het niet per definitie zo te zijn, als de dader een in zijn "eer" gekrenkte moslim is. Keel doorsnijden is niet "typisch Nederlands".
Puur speculatie of er uberhaupt een keel is doorgesneden, maar dat is inderdaad wel gebruikelijker in bepaalde culturen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Rechtsliberaal het volgende:
Keel doorsnijden is niet "typisch Nederlands".
Het zou je niet verbazen, en dat is prima. Da's nou eenmaal de aard van het cryptoliberale repressieve Wilders-electoraat.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef Rechtsliberaal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
de nabestaanden mogen in vrede rusten?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |