Homo-kroegen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef Mark_V het volgende:
Met gevaar om vet uitgelachen te worden: Wat voor dingen zijn blauwe flamingo, el rubio, blauwe vis enzo dan?
In België is het nog erger. Daar zijn de "gewone" hoerenkoten verlicht met blauw licht...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Het is trouwens zo dat je op de Wallen ook een stukje met blauw licht hebt. Daar staan dan de transsexuelen
Gek..in Antwerpen waren ze gewoon roodquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
In België is het nog erger. Daar zijn de "gewone" hoerenkoten verlicht met blauw licht...
Moet je eens wat verder België ingaan. St. Truiden bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek..in Antwerpen waren ze gewoon rood
Neuhquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je eens wat verder België ingaan. St. Truiden bijvoorbeeld.
Ja. Jij!quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef Yurithemaster het volgende:
heeft er ook iemand een vraag?
zo makelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Jij!
Hoera, goed antwoord van mij. Ik krijg een puntje....
Degeen die een punt krijgt, stelt ook de volgende vraag. Of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Jij!
Hoera, goed antwoord van mij. Ik krijg een puntje....
wie en met welk nummerquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk gaat dat dan wel?![]()
quote:You know I love you I always will
My mind's made up the way that I feel
There's no beginning there'll be no end
Cause on my love you can depend
Neleos heeft visite en is dus wegquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:24 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Degeen die een punt krijgt, stelt ook de volgende vraag. Of vergis ik me nu?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef Homdeck het volgende:
wet wet wet - love is all around
Had ik wel gezien, was meer een reactie op Daffquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neleos heeft visite en is dus weg
quote:No more empty self possession,
visions swept under the mat.
It's no New Years resolution,
it's more than that.
Je stelt ook pas een vraag als je een punt hebt toebedeeld gekregen. Of als je uitgenodigd wordt tot het plaatsen van een nieuwe vraag.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:29 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Had ik wel gezien, was meer een reactie op Daff
ik wou net zeggen dat je close zat met crowded housequote:Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Herstel Split Enz - Message to my girl
dartfanaat +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:46 schreef dartfanaat het volgende:
Jurriaan
Erkel +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:50 schreef erkel het volgende:
Lucky Letters
Nou ja, hij is wel degelijk dood hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:59 schreef Homdeck het volgende:
nu ga ik misschien iemand noemen die nog leeft maar heette hij menno oosting?
Lienekien +1quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Marc-Marie Huijbrechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |