quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Fargo het volgende:
'Wie is herman Brusselmans en Waarom?' Geweldig leuk boekje naar aanleiding van zijn veertigste verjaardag. Met leuke foto's ook...
Knakker, dat ligt niet aan Brusselmans maar aan jou. Verdomde Louis Tinner.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog nooit een zin, laat staan een alinea van Brusselmans gelezen die ik bewonderde. Ik heb De Man die Werk vond met enige interesse gelezen, maar eigenlijk geef ik niet zoveel om auteurs die met enig talent beschrijven wat ik meemaak(te). Ik heb liever een schrijver die dezelfde realiteit beschrijft op een manier die niet zozeer herkenning, maar verwondering oproept.
'Pitface' is van ná dat leuke boekje ter gelegenheid van zijn veertigste verjaardag. Onze held is alweer éénenvijftig, moet je weten.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Fargo het volgende:
'Wie is herman Brusselmans en Waarom?' Geweldig leuk boekje naar aanleiding van zijn veertigste verjaardag. Met leuke foto's ook...
Maarre...ik zie Pitface nergens staan?
De man die werk vondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef remlof het volgende:
Ik ben erg geïntresseerd in deze schrijver, welk boek is het leukst om mee te beginnen?
Kaloemmerkers in de zep is net uit!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:54 schreef bazbo het volgende:
[..]
De man die werk vond
Ex-Minnaar
Mijn haar is lang
Wanneer komt zijn nieuwste boek een dezer dagen eigenlijk uit? Iemand hem eergister bij 'de laatste show' gezien? (BRT)
Al een weekje ongeveer hoor, heb 'm al gelezen en weer flink moeten lachen hier en daar. Gewoon weer typisch Brusselmansquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:46 schreef leipelullo het volgende:
[..]
Kaloemmerkers in de zep is net uit!
Meteen besteld
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006858510/index.html
Een bron van inspiratie, niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:30 schreef JAM het volgende:
Brusselmans is een prima gozer.
Dat was toch ook de bedoeling?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:27 schreef El_Bassie het volgende:
Kaloemmerkes in de Zep was nou ook niet bepaald zijn beste werk.
Wat? Een kutboek schrijven?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |