NiGhTsPiRiT666 begon. Al gisteren en door hem wordt ik op heel Fok gepest...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand die een topic opent om iemand publiekelijk af te laten zeiken![]()
Spreek voor jezelf, hufterquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
NiGhTsPiRiT666 begon. Al gisteren en door hem wordt ik op heel Fok gepest...![]()
Eigenlijk houden we veel van elkaar![]()
Wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
Duidelijk een heel onzeker mannetje dat erg heeft geleden onder een dominante moeder.
Dus.
JIJquote:
Zoals jij dus.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:19 schreef Kiteless het volgende:
Duidelijk een heel onzeker mannetje dat erg heeft geleden onder een dominante moeder.
Dus.
Ja (en daarom klopt het dus niet)quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:20 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Aaaahhh wat lief je zit nog in de ontkennings fase!![]()
Dit si een reactie op mijn afzeik topic. Omdat ik hier zo wordt afgekraakt raak ik onzeker en krijg ik psychische problemen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:39 schreef rudedeltadude het volgende:
ja hallo... nog zo'n topic
Nu kan ik niet meer kiezen wie ik af moet zeiken...
En je bent te lelijk voor een fobo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:40 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dit si een reactie op mijn afzeik topic. Omdat ik hier zo wordt afgekraakt raak ik onzeker en krijg ik psychische problemen.
als iemand er zo uitziet dan mag dat bestquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:16 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand die een topic opent om iemand publiekelijk af te laten zeiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |