omdatquote:
Daar valt over te discuzeurenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Nee, maar waarom leef jij nog?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
ZO ik ben erweer. hebben jullie me gemist?
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Ik wil ook niet dood, jij hebt echt domme vooroordelen. Kortom: als je niet weet waar je het over hebt, tieft dan een end op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Heb je dat extreem lekkere wijf nu al voor je gewonnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neitniet dood wil, want ik ben zo bang en ik geen Gothickankerlijer ben
Jij vind "daarom" stoer, ik vind "omdat" stoer, omdat ik "omdat" stoer vind..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Bek houwe!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bemoei je er niet mee mutsquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bij dezequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee muts
Heb toestemming van NS666, dus
ik wist hetquote:
rot op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Je was al saai. Zet jezelf nog es een keer voor lul?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Verzin eens iets nieuws, of heb je daar de hersencellen niet voor?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef -SL- het volgende:
koen_lijpo
ga ff klem zitten tussen 2 treinen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |