Ja die is dus of niet afgegaan of ik heb er doorheen geslapen. Heb er wel een en dus ook aangezet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
Wekker misschien een idee?
Dan is het knap klote.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:56 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja die is dus of niet afgegaan of ik heb er doorheen geslapen. Heb er wel een en dus ook aangezet.
Ja, wekker heb ik ook en toch slaap ik r wel 's doorheen als ik weinig tijd heb om te slapenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:55 schreef Netsplitter het volgende:
Wekker misschien een idee?
Dus als je ergens een onvoldoende haalt heb je geen kans om een voldoende te halen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:51 schreef ssebass het volgende:
lager dan een 4 geen herkansing. Zul je dus zien dat ze het geen geldige reden vinden, ik een 1 krijg en alles opnieuw kan gaan doen.
Ik heb ook meteen een mailtje gestuurd. Maar bij ons willen ze nog wel eens rare dingen doen. Er is gewoon iemand van het 5de jaar naar het 2de teruggeplaatst (eerste jaar kreeg hij geschonkenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef Byte_Me het volgende:
whehe, prutser
ga gewoon nu alvast, voor je een punt krijgt, met je professor praten. leg uit wat er gebeurt is en het moet echt wel een klootzak zijn, wil hij je niet mee laten doen met de herkansing. misschien kan hij je mondeling wat vragen stellen om te laten zien dat je geleerd hebt.
Onder een 4 niet nee. Dan moet je gewoon het hele blok opnieuw doen. Volgens mij is dat nu een standaard regeling op de Uni, in ieder geval wel hier in Utrecht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef Brain23 het volgende:
[..]
Dus als je ergens een onvoldoende haalt heb je geen kans om een voldoende te halen?
Ja je denkt dat doen ze niet, maar dat doen ze dus wel. Even een jaartje werken, nog wel vanuit studieoogpunt, en bij terugkomst, ja sorry nieuw curriculum begin maar opnieuw.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef l3laster het volgende:
doe effe normaal van 5e jaar terug naar 2 e jaar :p
Maar heb je daarmee dan ook een tentamen gemist? Niet? Nou danquote:
Maar doordat hij z'n tentamen gemist heeft, heeft 'ie nu waarschijnlijk een hoop slapeloze nachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef pomtiedom het volgende:
Bekijk het van de positieve kant, je hebt tenminste een goede nachtrust gehad.
Scholen trappen daar heeeeel slecht in. Dokters ook trouwens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef ASSpirine het volgende:
Nooit aan gedacht om je ziek te melden? Kan je mss nog met je dokter een papiertje regelen
wtf...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb ook meteen een mailtje gestuurd. Maar bij ons willen ze nog wel eens rare dingen doen. Er is gewoon iemand van het 5de jaar naar het 2de teruggeplaatst (eerste jaar kreeg hij geschonken).
Tijd voor een protestactie want dit kan natuurlijk nietquote:
nee, laat maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijd voor een protestactie want dit kan natuurlijk niet
Op zijn snelst tik ik nu al bijna de 8 jaar aan. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ah joh, gewoon jaartje overdoen. je bent nog jong!![]()
Dan moet je wel op tijd je bed uitquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:56 schreef talin77 het volgende:
ga maar vast op marktplaats zoeken naar vacatures als vuilnisman
Bij school gaat het er ook helemaal niet om of JIJ zint HEBT. Zo werkt het bij je baas ook niet...kutpauperquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Vandoooorrr het volgende:
Wat een kutregel! Als je verdomme es geen zin heb en je haal een 3 dan mag je hem niet herkansen?? Focking chanceless![]()
Doe gezond, nerd. Jij wilt zeggen dat nooit je verzaakt hebt wat betreft leren, omdat je een keer geen zin had?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij school gaat het er ook helemaal niet om of JIJ zint HEBT. Zo werkt het bij je baas ook niet...kutpauper![]()
Verzaken tijdens het leren is iets compleet anders dan spijbelen tijdens TENTAMEN, knuppelquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:23 schreef Vandoooorrr het volgende:
[..]
Doe gezond, nerd. Jij wilt zeggen dat nooit je verzaakt hebt wat betreft leren, omdat je een keer geen zin had?
Sommige dokters geven snel een doktersbriefje mee en als je een beetje overtuigingskracht hebt en de dokter een beetje sympathie kan tonen dan heb je een bewijs. Bij ons is dat een geldige bewijs voor een wettige afwezigheid.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Scholen trappen daar heeeeel slecht in. Dokters ook trouwens.
Tss.. lezen is toch moeilijk voor sommige mensen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verzaken tijdens het leren is iets compleet anders dan spijbelen tijdens TENTAMEN, knuppel
Ik heb overigens 2 1-en gescoord vanwege dezeflde geintjes. Wel examen gehaald maar achteraf gezien erg dom natuurlijk....
Ik heb het nooit gehad over het spijbelen.. Ik vindt het gelul dat je een tentamen niet mag herkansen als je lager haalt dan een vier. Dat was alles wat ik zei, meer niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:20 schreef Vandoooorrr het volgende:
Wat een kutregel! Als je verdomme es geen zin heb en je haal een 3 dan mag je hem niet herkansen?? Focking chanceless![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |