dat laatste heb ik al meerdere keren voorbij zien komen in topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:01 schreef SoltaiiCon het volgende:
Heeft er iemand screens van breedbeeld HDTV waarop de Wii aangesloten staat met composiet aansluiting, of misschien screens van vergelijkingen qua beeld met Composiet/RGB Scart/Componenten kabel?
Tomb raiderquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik was ze ook maar een beetje op stang aan het jagen
Je moet mij zien als er weer een nieuwe Indiana Jones game uitkomt of Tomb Raider, dan zit ik ook helemaal te schuimbekken, ik ken de gevoelens wel van de gasten hier in het topic.
De meeste vinden Tomb Raider of Indiana Jones ook niks, maar de kunst is er om er niks van aan te trekken, zolang jij het maar leuk vind.
Lekker zo een reactie van bartsmit ...quote:Geachte heer/mevrouw,
Volgende week is het zover, de Nintendo Wii wordt gelanceerd.
U hebt bij ons een Wii spelcomputer gereserveerd, echter krijgen wij helaas
niet het aantal consoles uitgeleverd dat wij zouden moeten krijgen, rekening
houdende met het overweldigende aantal reserveringen dat wij hebben binnen
gekregen.
Degen die het eerst bij ons heeft gereserveerd heeft inmiddels de mogelijkheid
gekregen om te bestellen. De geringe voorraad is alweer uitverkocht….
Er volgen natuurlijke verdere leveringen, echter weten wij niet hoeveel stuks
dit zullen zijn.
U blijft in onze reserveringslijst staan, en wij zullen wederom op volgorde van
reservering een bericht sturen dat u de Wii spelcomputer kunt bestellen.
Onze excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
P.S: Heeft onze 'veel gestelde vragen' al gezien? Daar vindt u de antwoorden op
veel van uw vragen.
http://www.bartsmit.com/informatie/veelgesteldevragen.phtml
Bart Smit B.V.
Bellstraat 3-4
1131 JV Volendam
Antwoordnummer 571
1130 VB Volendam
Nederland
Net als de preorders in de BS winkelsquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:22 schreef Mortale het volgende:
Wat een grap, de link doet het niet eens.
Dat is dan weer absoluut niet grappig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Net als de preorders in de BS winkels
Nee het is schandalig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef Mortale het volgende:
[..]
Dat is dan weer absoluut niet grappig.
alweer gep0wnt!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg van Bart Smit te horen dat er iets fout is gegaan in de verwerking van mijn bestelling van de Wii... Ik moest maar weer opnieuw een wii gaan bestellen.. Wat dus betekend dat ik geen wii voor de 8e kan krijgen. Prutsite is het!
die is bruuuuuuuuutquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wii Zapper (Met de Remote en Nunchuck die je erin moet 'klikken')
[afbeelding]
Tenminste verzekerd van Zelda en een zooi wiimotes op 8 December. Nou hopen dat mijn Intertoys 5 Wii's krijgt met de launch.quote:Ordernummer: xxxxxxxx
Datum: 01-12-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Acceptgiro
Belachelijk! Mensen die gisteren hebben besteld krijgen er geen.. Jij hebt het vandaag besteld en krijgt hem wel!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
Ze zijn wel vlot zeg daar bij Bart Smit. Vanmiddag een bestelling geplaatst.
[..]
Tenminste verzekerd van Zelda en een zooi wiimotes op 8 December. Nou hopen dat mijn Intertoys 5 Wii's krijgt met de launch.![]()
Lol, ik heb geen Wii besteld hoor. Alleen Zelda en een aantal Wiimotes.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Belachelijk! Mensen die gisteren hebben besteld krijgen er geen.. Jij hebt het vandaag besteld en krijgt hem wel!
Bart Smit![]()
NOU EN!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Lol, ik heb geen Wii besteld hoor. Alleen Zelda en een aantal Wiimotes.![]()
Is eenmalig.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef BMH het volgende:
[..]
NOU EN!![]()
![]()
[edit: Why the fuck bestel je zelda bij BS? Je betaald gewoon 5 euro meer per game :S
wtf....quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:39 schreef Kersje86 het volgende:
zit zwaar te twijfelen als ik in dit gehucht toch geen wii kan scoren bij de bart smit, om bij mijn eigenlijks shop toch te kopen voor 16 euro duurder.. ben daar iig verzekerd van eentje... zucht
Persoonlijk een must!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:01 schreef SoltaiiCon het volgende:
Heeft er iemand screens van breedbeeld HDTV waarop de Wii aangesloten staat met composiet aansluiting, of misschien screens van vergelijkingen qua beeld met Composiet/RGB Scart/Componenten kabel?
Geachte heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:14 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Lekker zo een reactie van bartsmit ...heb nog wel me op de lijst bij eplaza gezet (nummer 21) zal wel niet helpen maar je kan het altijd proberen. en nog een kleine speelgoed winkel ik zie wel of ik geluk heb!
Bij BS in ieder geval wel. Dus ik neem aan overal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef -Dries- het volgende:
Komen die component kabel nu wel of niet 8 december aan?
En de RGB kabel?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij BS in ieder geval wel. Dus ik neem aan overal.
quote:
Mediamarkt in Zoetermeer zou iets van 23 Wii's binnen krijgen. Ik sta op nummer 16 ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:16 schreef DragonFire het volgende:
zijn er nou nog mensen uit dit topic die wel een Wii krijgen op 8 dec. Het lijkt wel alsof alle preorders al weg zijn. Waarschijnlijk kunnen alleen de medewerkers van winkels op 8 dec met een Wii naar huis gaan.
$532.00quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:47 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Dat is tweedehands.
Aantallen per vestiging nog onbekend. Leverdatum 11 decquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal overigens de Makro leveringen hier posten zodra ik ze weet.
Jeej, daar kom je nu pas mee terwijl dat echt al WEKEN als niet MAANDEN bekend is ? Lekker snel weer...quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie weten er trouwens wat voor nieuwe besturingselementen er allemaal komen?
We hebben nu:
Wii Remote
Wii Nunchuck
Wii Steering Wheel (Met de Remote die je erin moet 'klikken')
[afbeelding]
Wii Zapper (Met de Remote en Nunchuck die je erin moet 'klikken')
[afbeelding]
Doe anders niet negatief. Als je zoveel weet, share it. Jezus, die fanboys en azijnpissers de hele tijd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef gabiballetje het volgende:
[..]
Jeej, daar kom je nu pas mee terwijl dat echt al WEKEN als niet MAANDEN bekend is ? Lekker snel weer...
Het is al geshared. Meerdere malenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doe anders niet negatief. Als je zoveel weet, share it. Jezus, die fanboys en azijnpissers de hele tijd.![]()
Doelde dan ook niet op deze dingen. Meer een soort trapje zodat er misschien nog meer tevoorschijn kwam. Dat van dat racestuur en de zapgun is wat ik weet. En ik las nog ergens iets over een soort 'zwaard'.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is al geshared. Meerdere malen
Die lightgun uitbreiding was er al op de E3 en heeft zelfs op FOK!games gestaan
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tomb raider, dus jij rukt op computer vrouwtjes?
Je weet niet wat rukken is?quote:
Ik wist niet dat de Nintendo-nerds zich hier op elk spel beginnen te rukken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet niet wat rukken is?
Kwam ik vandaag in de futurezone in zoetermeer. Dus ik zeg voor de gein en hoe staat het met de wii`s. Komen er wel genoeg vroeg ik. De een begint te schuimbekken en de ander begint over of ik wel dan niet op de lijst sta
Ik geloof dat ze het daar druk hebben met die gekke dingen. Ik ben er maar niet op verder gegaan
Doe mij maar een sappie.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:20 schreef Chanty87 het volgende:
Jongens...
[afbeelding]
En nou lief doen tegen elkaar.
Das niet altijd erg positief. Ken genoeg games die beter geen voice acting hadden kunnen hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:21 schreef Wii-Style het volgende:
Het spel krijgt ook full voice acting!!
Bier en wiijven!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:20 schreef Chanty87 het volgende:
Jongens...
[afbeelding]
En nou lief doen tegen elkaar.
tgaat erom dat iedereen gewoon voor 249 verkoopt, dan betaal ik ook liever 249 hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf....
je gaat moeilijk doen over 16 euro op een prijs van 250
hoe fucking zielig kan je zien![]()
Binnen 12 uur al meer dan 250 replies...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:46 schreef Lemming22 het volgende:
Pff even lekker een topicje in een dag volspammen, de Wii-stress begint toe te nemen![]()
Wii cant waitquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Binnen 12 uur al meer dan 250 replies...
owjeeh.. Dat is juist het leuke aan Wario warequote:Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoort dat WarioWare zo gestresst snel te zijn?Ik zie telkens die instructie heel snel komen en dan begint het spel en twee seconden later is 't voorbij.
![]()
![]()
Dit is nog niks. Hoe verder je komt hoe sneller het gaat. Echt een fantastische serie dat WarioWare.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoort dat WarioWare zo gestresst snel te zijn?Ik zie telkens die instructie heel snel komen en dan begint het spel en twee seconden later is 't voorbij.
![]()
![]()
jij niet dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tomb raider, dus jij rukt op computer vrouwtjes?
Ja.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoort dat WarioWare zo gestresst snel te zijn?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Vrouwen schijnen iets anders te kunnen doen dus wat let je
met een joystick?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Vrouwen schijnen iets anders te kunnen doen dus wat let je
Sluit me daar helemaal op aan. Ook interesse in de Resident Evil wii gamequote:Op zaterdag 2 december 2006 00:31 schreef Wii-Style het volgende:
Wat is jullie top 3 lijstje van 2007 waar je het meest op wacht?
Voor mij:
1. Super Mario Galaxy
2. Metroid Prime 3
3. Dragon Quest Swords
misschien wel leuk voor s&gquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sluit me daar helemaal op aan. Ook interesse in de Resident Evil wii game
Het lijkt me wel vet jah, ben alleen een ramp als 't gaat om snel uitvinden hoe 't werkt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:09 schreef BMH het volgende:
[..]
owjeeh.. Dat is juist het leuke aan Wario wareBinnen 1 sec moet je er achter zien te komen wat je moet doen... Zorgt gegarandeerd voor hilariteit
Excite Truck lijkt me wel leuk, maar geen topspel ofzo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 2007? Excite Truck en Mario Galaxy.
Zeker wel! En helemaal met die controller.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sluit me daar helemaal op aan. Ook interesse in de Resident Evil wii game
Mario caravan kart racing.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:43 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Excite Truck lijkt me wel leuk, maar geen topspel ofzo.
Ik vraag me dus af wanneer we allerlei Wii software zien enzo. Ik kan bijv. nu al niet wachten wat EAD heeft verzonnen met Zelda Wii. Of met Mario Kart enzo.
Je kan het makkelijkst aansluiten op SCART, want je krijgt met je Wii composiet kabels maar ook een adaptertje waar je het dus op SCART kan aansluiten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef ChOas het volgende:
Even zomaar tussendoor, he ?
Ik kan dat ding toch wel uit de box op mijn TV aansluiten toch ?
Ik lees hier opeens zoveel over kabeltjes
*duikt stilletjes weg in een donker hoekje en probeerd niet zijn Dark Age of Camelot CD's uit de kast te halen....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker wel! En helemaal met die controller.Hopelijk doen ze 't echt goed en kun je zombiesmashen met je controller. (Moeten ze 't wel goed doen, want op de PS vond ik de camera af en toe wel irritant, bij overgangen tussen twee ruimtes bijvoorbeeld, waar je dan wel een soort deuropening in hebt.)
Mijn top drie:
1. Resident Evil
2. Konami Soccer Game (Hangt van de controls af.)
3. Camelot RPG en Fire Emblem gedeelde plek
Van de rest weet ik 't nog niet echt. WarioWare lijkt me op zich ook wel droog. En Mario Party 8 waarschijnlijk.
quote:
Checkquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je kan het makkelijkst aansluiten op SCART, want je krijgt met je Wii composiet kabels maar ook een adaptertje waar je het dus op SCART kan aansluiten.
Online is niet 100% zeker. Het is een doel, maar als ze onderweg veel problemen ondervinden dan halen ze online er gewoon uit. Maar ik kan me dan niet voorstellen wat er mis kan gaan...quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:59 schreef torn_Machina het volgende:
Dat nog niemand smash brothers brawl heeft genoemd. Mijn must have voor 2007.![]()
Wel of niet online, maakt mij niks uit. Als ik er net zoveel lol mee heb als met Melee, ben ik al dik tevreden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:21 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Online is niet 100% zeker. Het is een doel, maar als ze onderweg veel problemen ondervinden dan halen ze online er gewoon uit. Maar ik kan me dan niet voorstellen wat er mis kan gaan...
Heel GAM moeiteloos in elkaar meppen = priceless.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Wel of niet online, maakt mij niks uit. Als ik er net zoveel lol mee heb als met Melee, ben ik al dik tevreden.![]()
K*T daar wilde ik nu voor de deur gaan staan op 8 Decemberquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aantallen per vestiging nog onbekend. Leverdatum 11 dec
Sorry Oksel, ik hou het bij mn FRS pre-order.
Ik heb daar eergisteren besteld en bij mij was ie ook klaar voor verzending, vandaag kreeg ik een mailtje dat de 1e levering uitverkocht was en ik moest wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:07 schreef Pronk het volgende:
Gisteren kreeg ik een mailtje van BartSmit.com dat de Wii was te bestellen en dat heb ik dus meteen gedaan! 15 minuten stond er alweer op de site dat de Wii was uitverkocht.
De bestelstatus is: "Uw bestelling is klaar voor verzending"
Dus.... Ik was op tijd... Ik heb em de 8e!![]()
Hoe waren de zwaard controls? Goed?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
Ik heb gisteren gewii't, ik heb 'm niet zelf trouwens.
Alleen Zelda gedaan maar damn that, dat is een game. Erg gaaf.
Ik koop 'm niet. Nog niet.
Ik heb een 360 en veel PC games.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:38 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoe waren de zwaard controls? Goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |