quote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Net een stukje gezien ik kwam niet meer bij. Wat een non-talenten. Het galmt en het gilt. Maar zingen hoor je ze niet. Ze trekken wel erg serieuse gezichten om net te doen alsof ze het menen. Maar zeggen jullie nou eens zelf dit is toch wanstaltelijk ?
dat vond ik dus ook maar ben er ook nog niet achter op wie ze lijktquote:Op zondag 30 september 2007 20:58 schreef BVO het volgende:
Is die Brigitte een zus van een BN'ster? Qua blik en stem lijkt ze heel erg op iemand, kan alleen niet erop komen wie![]()
.
Van jou Marloes ?quote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Brigitte is familie, dus als iemand nog wat wil weten!
Ja dat is elke keer naar afloop dat ze dat liedje moeten zingenquote:wat cru, zo'n nummer nog moeten zingen na je afscheid, is dat elke keer?
Aan wie ze me doet denkenquote:Op zondag 30 september 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Brigitte is familie, dus als iemand nog wat wil weten!
Marieke van Ginneken een beetjequote:Op zondag 30 september 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Aan wie ze me doet denken.
Volgens mij is het niet Chantal Janzen. Maar wie dan wel.
dat komt vooral door het kapsel geloof ikquote:Op zondag 30 september 2007 23:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Marieke van Ginneken een beetje
[afbeelding]
Anouk van Nes. Zij staat in Cats de musical..quote:Op zondag 30 september 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
dat komt vooral door het kapsel geloof ik
Ze heeft ook nog wel iets van deze dame
[afbeelding]
ik kan je mening goed delen jahquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:03 schreef Catwoman1986 het volgende:
De enige die ik nu niet meer leuk vind is Anne, wordt echt moeilijk nu!
Suzan was erg goedquote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Ynske het volgende:
Ik blijf erbij dat ik Suuseen schatje vind
en Marleen ook heel tof.
De nederlandse versie ('Heel Alleen') was vorige week of die week daarvoor het liedje van de sing-off.quote:Op zondag 30 september 2007 23:12 schreef Maartel het volgende:
Heeft één van de dames zich toevallig al gewaagd aan On My Own uit Les Mis' ?![]()
Nee!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige dieSuzan
?
Dom schel popperig manisch ding.
Nee. Dat denk ik ook elke keer als ik naar haar kijk. Dom lijkt ze me niet, met de rest van je woorden ben ik het eens. Die gilstem van haar trekt m'n tenen krom.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:39 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige dieSuzan
?
Dom schel popperig manisch ding.
De echte van WWRY is zo mooi! Brigitte verneukt hem hard op het moment, zondequote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Somebody to love... wat een draak van een versie!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Hapertje het volgende:
Somebody to love... wat een draak van een versie!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:56 schreef Hapertje het volgende:
En dan Pia Douwes die als een koningin haar commentaar geeft. Ik vond persoonlijk de zoektocht naar Joseph op de BBC een heel stuk professioneler!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Eensch is!
Ik ga volgende week Ben, Lee en Daniel zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |