Wat slaat dat op..Die waren ook niet het beste.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.quote:Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Troel, jij hebt volgens mij een fantastische avond gehad.
Zal er ook bij willen zijn.
Heb je Willem Nijholt van dichtbij gezien ?
Ik vond die Sanne of Sabine dat meisje in die paarse jurk erg goed.
Ze moest als laatste kandidate optreden.
Als jij zo'n uitdagende act hebt, dan moet je je ook zo uitdagend voelen. Dat hadden ze allebei niet echt in mijn optiek en ik heb er dan nog niet eens echt kijk op.quote:Op maandag 3 september 2007 10:10 schreef female81 het volgende:
Het viel me op dat het precies de twee (visueel) meest 'uitdagende' acts waren die het laagst eindigden. Met sexy dans e.d..
Misschien kan het gemiddeld genomen relatief oude Nederland 1-publiek er niet zo goed tegen.![]()
Die speelt in Tarzan als de stiefvader van Tarzan.quote:Op maandag 3 september 2007 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo heel dichtbij, had niet echt zin om me tussen al die mensen te begeven, maar het kon wel. De laatste kandidate was Suzan volgens mij, die met Because of You.
En het was echt super! Jeroen Pfaff was er ook nog
Dat deed Björk ook en alleen op het moment dat het moest, niet het hele nummer door zoals Suzan. Ik vond Brigitte, Marleen en Anne de beste kandidaten van gisteren. En een eervolle vermelding voor Sabina, leuk nummer en ik vond het goed uitgevoerd.quote:Op maandag 3 september 2007 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Trouwens Brigitte schreeuwde ook.
Wat scheelt er dan?quote:Op maandag 3 september 2007 17:11 schreef Troel het volgende:
Het scheelt overigens ook heel erg of je de jury het hele optreden kan zien
Is toch rechtstreeks of semi live ?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:14 schreef Troel het volgende:
Op tv wordt er geknipt en worden er bepaalde dingen neergezet, als je in de zaal zit kun je zien hoe de jury het hele nummer door reageert, dat is echt niet constant zo overdreven
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingenquote:Op donderdag 6 september 2007 17:55 schreef ihugster het volgende:
Wat ik ook wil opmerken is dat goodbye nummer wanneer een kandidaat afvalt. Ik vind dat zo stom en triest en net een soort openbare trap na om iemand zo afscheid te laten nemen op een podium en ter overstaan van het tv-publiek dat ik niet kan begrijpen dat de kandidaten zich dat laten aanpraten om uit te gaan voeren.![]()
Hoort bij de formule van het programma. Persoonlijk vind ik het altijd het hoogtepunt maar ik ben gemeen.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar was ik ook verbaast over. Erg kinderachtig ook dat ze dat goodbye liedje stonden te zingen![]()
Jammer van het programma..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |