Heb je dan al een giga-bedrag gesponsord voor als ie het haalt?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef koemleit het volgende:
tja kwil niet lullig doen maar 100 km is echt heeeeel heeeeeel heeeeel ver.
Ik heb er ook aan gedacht. Nee, niet om mee te lopen (ik haal het einde van de straat niet eens), maar aan zo'n oplossing. Al was het maar om achter de hand te houden. Ongetraind 100km lopen is namelijk gewoon niet te doen. Het is zelfs - ben ik bang - levensgevaarlijk (zeker met deze temperaturen).quote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef Godshand het volgende:
niet om raptorix af te vallen, maar is het niet beter als het een estafette loop wordt?
er zijn vast wat enthousiaste fok!kers die jou willen helpen met lopen
en ja ik zou me dan zelf op moeten opofferen, maar ik heb de conditie van een slak, sorry
neu. de reden dat ik niet stort staat al in ergens anders, desondanks hoop ik dat ie het haaltquote:Op donderdag 14 december 2006 16:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Heb je dan al een giga-bedrag gesponsord voor als ie het haalt?
Tuurlijk haalt hij het ,MOET!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:47 schreef koemleit het volgende:
tja kwil niet lullig doen maar 100 km is echt heeeeel heeeeeel heeeeel ver.
mwah ja, maar om nou 100 ongetrainde fokkertjes een km te laten lopen schiet ook niet op...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er ook aan gedacht. Nee, niet om mee te lopen (ik haal het einde van de straat niet eens), maar aan zo'n oplossing. Al was het maar om achter de hand te houden. Ongetraind 100km lopen is namelijk gewoon niet te doen. Het is zelfs - ben ik bang - levensgevaarlijk (zeker met deze temperaturen).
Zou je zo vriendelijk willen zijn er in elk geval over te denken?
Veel sokken ,bijvoorbeeld 5 X 20 en bij elke rust droge sokken,en desnoods je voeten 10 minuten luchten.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef Vaan_Banaan het volgende:
En en en en en en en en
tuurlijk niet, zelfs met wandelen kan je een blaar opLOPEN... heeft niets met snelheid (dat je te HARD gaat) te maken hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:27 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Veel sokken ,bijvoorbeeld 5 X 20 en bij elke rust droge sokken,en desnoods je voeten 10 minuten luchten.
Loop je een blaar tempo laten zakken,teken dat je te hart gaat.
Heb gelukkig zelden last van blaren, ik ga in ieder geval op het "harde" zand van de vloedijn lopen omdat dat het lekkerste loopt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:27 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Veel sokken ,bijvoorbeeld 5 X 20 en bij elke rust droge sokken,en desnoods je voeten 10 minuten luchten.
Loop je een blaar tempo laten zakken,teken dat je te hart gaat.
Ik zal in ieder geval zelf filmpjes, fotos maken onderweg, andere fokkers mogen dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wordt er nog gefilmd ofzo? Of foto's?
Vrijdag dusquote:Op maandag 18 december 2006 13:49 schreef ondeugend het volgende:
Is er al bekend wanneer het gaat plaatsvinden?
Op de eigen frontpage: Loper voor goede doel tijdens tocht overleden.quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef buzzer het volgende:
Ik wil toch wel heel graag dat je heel en in goede gezondheid over de finish komt enzo
Ik heb je toegevoegdquote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Genverbrander het volgende:
Ik doe mee, 10 cent per kilometer.
respect voor de loper.![]()
![]()
hier is overheen gelezenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:59 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ok ik sponsor je voor 50 cent per kilometer.
Als je het binnen 14 uur haalt, verdubbel ik het.![]()
Ik heb zelf ook wel eens een marathon gelopen en als je 5 uur 9 km per uur kan rennen en dan nog 9 uur 6km per uur door kan wandelen, zit je op de 99km, dus dan moet je ergens nog een sprintje trekken en dan ben je er.
Je bent echt een held dat je dit doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |