Ach ja, gewoon doorrammen met die hapquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oke done. Het zou binnen moeten zijn of komen.
Inderdaad dacht ik ook aan die Kennedy-mars. Ik heb ze vaak over de finish zien strompelen na heel veel uurtjes lopen en dan nog 20 erbij............
Het is binnen hoor en je staat al in de lijstquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef Fjolle het volgende:
Oke done. Het zou binnen moeten zijn of komen.
Doen we eigenlijk nog aan tagjes, of was dat alleen voor de eerste generatie geldschieters?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef ElisaB het volgende:
Lijst met sponsor up-ge-date
Overzicht FOK! voor FOK
Nee hoor, we doen zeker nog aan tagjes. Ik denk dat de FA's een rijtje over het hoofd gezien hebben. Ik ga meteen ff kijken!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:41 schreef hooibaal het volgende:
Doen we eigenlijk nog aan tagjes, of was dat alleen voor de eerste generatie geldschieters?
Nagekeken: je stond voor 1 dec op de lijst om een tagje te krijgen, maar wellicht is dat rijtje dus over het hoofd gezien. Heb even een postje geplaatst in het topic van de FA's, dus zodra iemand tijd en gelegenheid heeft, zal het rechtgezet worden (denk ik zomaar)quote:Op woensdag 6 december 2006 02:24 schreef ElisaB het volgende:
Nee hoor, we doen zeker nog aan tagjes. Ik denk dat de FA's een rijtje over het hoofd gezien hebben. Ik ga meteen ff kijken!
me mail is sjorsp appelstaartje gmail.comquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef buzzer het volgende:
raptorix: zou je mij even een mailtje kunnen sturen ?
buzzer.fok@gmail.com
ik probeer je te mailen, maar ik krijg hem terug.
oke tnx, ik stuur je morgen even een mailtje (had hem naar xs gestuurdquote:Op woensdag 6 december 2006 14:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
me mail is sjorsp appelstaartje gmail.com
Dan legt hij zelf het verschil bijquote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Fjolle het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ie het niet haalt?
26 graden is ook niet ideaalquote:Op donderdag 7 december 2006 14:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoop trouwens dat het wel wat beter weer gaat worden voor je
quote:Op woensdag 6 december 2006 02:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nagekeken: je stond voor 1 dec op de lijst om een tagje te krijgen, maar wellicht is dat rijtje dus over het hoofd gezien. Heb even een postje geplaatst in het topic van de FA's, dus zodra iemand tijd en gelegenheid heeft, zal het rechtgezet worden (denk ik zomaar)
Ik heb een paar minuten geleden opnieuw een post in het FA-topic gedaan. Dat wilde ik hier ff melden, maar je was me voor...quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een paar minuten geleden opnieuw een post in het FA-topic gedaan. Dat wilde ik hier ff melden, maar je was me voor...
Ik ga er een mailtje overheen sturen
Nagekomen bericht: done!
Maar de boodschap is inmiddels doorgekomen, want ik zie een tagjequote:Op donderdag 7 december 2006 22:25 schreef hooibaal het volgende:
![]()
Ach ja, lekker belangrijk ook trouwens.
Veul belangrijker dat (1) raptorix zijn missie volbrengt (ben helaas niet in de gelegenheid om aan te moedigen) en (2) dat deze actie nog meer geld opbrengt.
Zo.......en wat was je gemiddelde over die 50 km?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef raptorix het volgende:
Ga morgen in ieder geval echt plannen
Dit weekend waarschijnlijk eindelijk keer geen 2 wedstrijden, dus wil even een stevige test doen, niet zozeer op afstand maar meer op tijd, wil kijken hoever ik kan komen in 6 uur, hoop zo rond de 40 a 50 kilometer. Lijkt niet zoveel, maar me angst is dat ik te hard van start ga en dan rond de 60 a 70 helemaal kapot ga.
IVM met het slechte weer alleen wat meters gemaakt in vondelpark, ging wel lekker, zo een anderhalf uur gelopen, en viel me niet tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Zo.......en wat was je gemiddelde over die 50 km?![]()
....en Gij denkt dat de 22e de parasols op het strand staanquote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
IVM met het slechte weer alleen wat meters gemaakt in vondelpark, ging wel lekker, zo een anderhalf uur gelopen, en viel me niet tegen.
Als je dit serieus meent laat jij je dan ook sponsoren? Bijvoorbeeld zelfde bedrag per km?quote:Op maandag 11 december 2006 17:39 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
....en Gij denkt dat de 22e de parasols op het strand staan![]()
![]()
Anderhalf uur kan je miks zeggen,sprintje.
Jammer met een beetje beschaafd uurgemiddelde had ik wel aan willen haken vanaf Scheveningen,nou ja je hebt nog een proefloopweekend![]()
Ik heb al eerder aangegeven dat ik me niet blind ga staren op een tijd, idd 100 km is een heel eind, maar verwacht dat ik zeker de eerste 50 km in 9 a 10 km per uur kan doen, de rest is mede afhankelijk van hoe fit ik me voel.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:33 schreef A_L_N_F het volgende:
een marathon zonder voorbereiding lopen is te doen voor een sportief persoon.
maar 2,5 keer zo lang...
vergis je je niet joh?
ongeacht of jij met voetbal of welke sport dan ook goed bent, 100 km duurlopen is toch anders.
Via google earth, ik zal onderweg ook continue fotos/filmpjes maken en die via gprs uppenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef Gelderland het volgende:
100 km hardlopen lijkt me ook onhaalbaar, maarja, wie weet hé ...
hoe ga je het eigenlijk meten? gewoon inschatten hoevaak op en neer ongeveer 100 km is?(en iemand die het meet of gewoon goed vertrouwen)
je ging het in tien uur doen volgens eigen zeggen ,daar betaal ik voorquote:Op woensdag 13 december 2006 17:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat ik me niet blind ga staren op een tijd, idd 100 km is een heel eind, maar verwacht dat ik zeker de eerste 50 km in 9 a 10 km per uur kan doen, de rest is mede afhankelijk van hoe fit ik me voel.
Liever niet, heb geen zin om met me hoofd op tv te komenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:50 schreef longinus het volgende:
Is hart van Nederland al gebeld, lijkt me een mooi topic voor ze
Vroeger zeer veel hard gelopen, laatste jaren wat minder, maar voetbal 3 keer in de week.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef A_L_N_F het volgende:
er zijn ultralopers die meer dan 200 km lopen in 24 uur maar die mensen trainen ervoor.
mijn diepe respect als jou dit lukt raptorix.
btw wat is je sport achtergrond?
Jep, over nagedacht, mochten de voorspellingen ZEEER ongunstig zijn, bijvoorbeeld noorderwind, dan overweeg ik om de omgekeerde route te lopen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:18 schreef Gelderland het volgende:
en de wind? neem aan dat er op sommige stukken een flinke wind/storm staat wat niet bevordelijk is ... overnagedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |