Alves moet je als 10 halen, niet als diepe spitsquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef Grimm het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=35949
Nu las ik net dit stukje en ook de comments, en nu word d'r al aan de poten van Huntelaar gezaagd, en word er geschreeuwd om suarez, alves en leonardo.
Wat vinden de fok ajacieden hier van dan? ik vind 't dikke onzin.
Typisch voetbalzone publiek.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:18 schreef Grimm het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=35949
Nu las ik net dit stukje en ook de comments, en nu word d'r al aan de poten van Huntelaar gezaagd, en word er geschreeuwd om suarez, alves en leonardo.
Wat vinden de fok ajacieden hier van dan? ik vind 't dikke onzin.
Neuh maar Alves kan als 10 gewoon goed zijn, ik zeg niet dat we hem moeten halen maar hijs wel goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:20 schreef the_hunter het volgende:
Pfff ja laten we Alves gaan halen. Weer 10 miljoen armer...
Een Huntelaar in vorm had de rebound na die bal op de paal van Grygera gewoon het doel ingejaagt. Nu reageerde hij een fractie te laat, waardoor de kans verkeken was. Tuurlijk ligt het niet aan Huntelaar, maar hij zit ook duidelijk niet lekker in zijn vel. Het hele seizoen al niet. Maar dat komt allemaal weer goed. Dat weet ik zeker!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef -Wolf- het volgende:
Ligt niet aan Huntelaar.
Alves als 10, Babel als 10. Rosenberg als 10. Tijdje terug zelfs Huntelaar als 10. Het moet echt niet veel gekker wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh maar Alves kan als 10 gewoon goed zijn, ik zeg niet dat we hem moeten halen maar hijs wel goed![]()
Ja, want dat ging gisteren fantastischquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef Grimm het volgende:
Volgens mij kan ajax beter de tien afschaffen en 442 gaan voetballen
Dat was het enige positieve ja. Was jij daar ook? Iig lees ik dat je in het stadion niet ver uit m'n buurt zat, moest genoegen nemen met 430. Enig idee wat de aanleiding voor die knokpartij was?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Rembrandt was tenminste gezellig, toch?
Pff, ik wou dat ik gisteren ook kon zappen in het stadion. Soms heeft een wedstrijd op tv kijken toch zo z'n voordelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb gisteravond maar gezapt naar James Bond.
Wat is er in Ajax' naam aan de hand met onze jongens???
Misschien al langsgekomen maar ik heb niet alles teruggelezen.quote:ROSENBERG MOET WEG
In het Ajax journaal van RTV-NH werd vanmiddag gemeld dat Markus Rosenberg Ajax moet verlaten, dit volgens insiders binnen Ajax. Zijn zaakwaarnemer Martin Dahlin zou inmiddels op de hoogte zijn gesteld.
(Bron: Ajax journaal RTV-NH)
Prima keuze! Zal je net zien dat ie bij een andere club wel schittert, maar deze Rosenberg in deze vorm is totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien al langsgekomen maar ik heb niet alles teruggelezen.
Media....................quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:40 schreef Jasza het volgende:
Het zit wel lekker hoor bij Ajax, eerst zegt van Geel dat ie weg moet, dan moet ie weer blijven van Ten Cate en zegt van Geel ook dat hij moet knokken.
Wees dan gewoon duidelijk en ga er niet omheen lopen draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |