abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44054762
Schikkingsvoorstel Perez: 5 wedstrijden en 12.500 euro boete
pi_44054778
12.500 euro boete. !
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44054793
Geen aanvallende middenvelders meer
pi_44054820
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schikkingsvoorstel Perez: 5 wedstrijden en 12.500 euro boete
Accepteren, erover ophouden dit gezeik en in 2007 fris weer beginnen.
pi_44054824
Zo'n boete krijgt een club niet eens als het hele stadion met spreekkoren komt.
Houd van een lijntje.
pi_44054896
Ik vind dit echt onzin.
Er wordt zo veel geroepen en nu opeens wordt er wat aan gedaan, lekker consequent weer.
Ik praat het niet goed wat Perez heeft gezegd, maar hij wordt bestraft voor iets dat praktisch alle spelers doen. Wat een hypocriete tyfushonden allemaal.
pi_44054915
quote:
Huntelaar: "Het is gewoon slecht, wat we doen"
01 december 2006

Drie weken geleden was Ajax nog de trotse koploper van de Eredivisie. De ploeg draaide lekker, de punten stroomden binnen. Natuurlijk was er die uitglijder tegen Kopenhagen geweest, maar afgezien daarvan verliep het seizoen prima. Plotseling, zonder aanwijsbare oorzaak, is ineens de klad er in gekomen. Met name aanvallend hapert de Amsterdamse machine. FCUpdate.nl sprak met de verpersoonlijking van de Amsterdamse vormcrisis, Klaas Jan Huntelaar.

De balans van Ajax de afgelopen weken is ronduit dramatisch. Van de laatste vijf wedstrijden verloor de ploeg er drie, de overige twee duels eindigden in een gelijkspel. Nog zorgwekkender is dat Ajax in deze vijf duels slechts één keer wist te scoren, en dat was uit een directe vrije trap van Wesley Sneijder. Voor het laatste 'velddoelpunt' moeten we alweer terug naar 9 november, toen ADO Den Haag in de ArenA met 2-0 verslagen werd.

Het probleem is echter niet alleen dat Ajax niet scoort, maar vooral ook dat de ploeg amper kansen weet te creëren. "We voetballen niet", legt Klaas Jan Huntelaar de vinger op de zere plek. "We creëren inderdaad geen kansen, maar daarnaast is ook het positiespel gewoon niet goed. Er klopt heel weinig van, we laten helemaal niets zien. De eerste helft van de wedstrijd tegen PSV was nog goed, daarna hebben we eigenlijk niet meer op niveau gespeeld."

Wat de Amsterdamse vormcrisis des te opvallender maakt, in het feit dat er eigenlijk geen aanwijsbare oorzaak is. De ploeg heeft niet ineens te kampen gekregen met blessures of iets dergelijks, feitelijk is er amper iets veranderd is ten opzichte van een paar weken geleden. Wat is dan de oorzaak van de opmerkelijke dip waarin Ajax verkeert?

"Tsja, wisten we het maar", zegt Huntelaar met een somber gezicht. "Als we het wisten, zouden we er tenminste iets aan kunnen doen. Tijdens sommige wedstrijden hebben we onszelf in de problemen gebracht met een rode kaart, maar ook in die duels hadden we voetballend meer moeten brengen. Het is gewoon slecht, wat we laten zien."

Het ligt, aangezien het tot de wedstrijd tegen PSV goed ging, voor de hand om te concluderen dat er na de nederlaag in de topper tegen de Eindhovenaren iets 'geknakt' is in de ploeg. "Zelf had ik niet het gevoel dat die nederlaag tegen PSV zo'n enorme tik was, maar feit is dat we het daarna niet meer hebben opgepikt. Sinds die wedstrijd is het bergaf gegaan. Op zich is het dan ook logisch om te concluderen dat die wedstrijd iets met het team gedaan heeft. Maar goed, zelf zie ik die wedstrijd niet als de oorzaak van deze slechte serie, hoor."

Niet alleen heel Ajax, maar ook Huntelaar zelf krijgt de laatste weken veel kritiek te verduren. De man die vorig seizoen bij wijze van spreken nog vaker scoorde dan ademde, weet dit seizoen maar zelden het net te vinden. Toch vindt hij de kritiek op zijn spel niet terecht. "Het draait niet om mij, het draait om het hele team. We moeten eerst als team maar eens beter gaan voetballen. Zo lang we niet spelen zoals we moeten spelen, blijft het moeilijk."

bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44054970
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:16 schreef Robar het volgende:
Ik praat het niet goed wat Perez heeft gezegd, maar hij wordt bestraft voor iets dat praktisch alle spelers doen.
Het lijkt me sterk dat alle spelers 'kankerneger' roepen hoor?

De straf voor Perez is gewoon terecht. Noem mij maar een moraalridder, maar als professionele voetballers al 'kankerneger' gaan roepen op het veld is het einde zoek lijkt mij.

Gewoon straf accepteren en niet zeiken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44055295
Ik vind die boete veel te hoog! 5 wedstrijden schorsing kan ik nog enigszins in mee gaan, maar vind ik eigenlijk ook te veel van het goede.
pi_44055300
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De straf voor Perez is gewoon terecht. Noem mij maar een moraalridder, maar als professionele voetballers al 'kankerneger' gaan roepen op het veld is het einde zoek lijkt mij.

Damn, dat is waar ook, hij zei heel iets anders dan Sneijder, ik ben even in de war, excuses.
Maar dan nog vind ik de straf wel buitensporig hoog eigenlijk.
Terecht dat hij een straf krijgt en beboet wordt, maar erg hoog.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:29:24 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44055321
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

vrijdag 1 december 2006 @ 14:43:12 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_44055766
Het aantal wedstrijden is wel okay, maar die geldboete is wel erg hoog.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44055892
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef S-Two het volgende:
Accepteren, boetegeld naar 't kankerfonds en door met voetballen!
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:48:10 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44055935
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef S-Two het volgende:
Peanuts voor een Ajax prof man...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44055939
En een helft naar het negerfonds.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:48:17 #216
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44055940
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Accepteren, boetegeld naar 't kankerfonds en door met voetballen!
Nee die stopt de knvb natuurlijk in hun eigen zak
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44056046
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
pi_44056110
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
misschien tijd voor een kankernegerfonds?
pi_44056137
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Tomaz het volgende:

[..]

misschien tijd voor een kankernegerfonds?
vergeet dan niet het blinde witte tyfushondenfonds!
pi_44056374
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

vergeet dan niet het blinde witte tyfushondenfonds!
Ruudje Bossen, weet je wat jij zou moeten doen?
pi_44056422
Wat een drama gisteren. Ik heb gewoon tenenkrommend zitten kijken.

Het lijkt verdomme wel of we niet meer kunnen voetballen
pi_44056458
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Urquhart het volgende:
Wat een drama gisteren. Ik heb gewoon tenenkrommend zitten kijken.

Het lijkt verdomme wel of we niet meer kunnen voetballen
Inderdaad. Er was geen enkele fatsoenlijke aanval bij.

pi_44056535
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Inderdaad. Er was geen enkele fatsoenlijke aanval bij.

Jawel, eentje vanaf links, helaas resulteerde dat slechts in een schamp op de paal...
pi_44056606
Klotezooi. Het gebeurt me echt nooit, maar ik denk dat ik zondag voor het eerst echt met tegenzin naar Ajax ga. Het is wel vaker kut, maar dan is het drinken eromheen met de jongens enzo nog altijd top. Maar nu overheerst dat slechte spel wel bij me. Gatverdamme, geeneens zin in zondag
  vrijdag 1 december 2006 @ 15:10:12 #225
82589 S-Two
barba macacu
pi_44056642
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Jawel, eentje vanaf links, helaas resulteerde dat slechts in een schamp op de paal...
Die ene op links was ook leuk. Vermaelen en Mitea 2 x met een één-tweetje ofso een paar man voorbij, en dan een voorzet van Mitea die in de 6de ring belandt.

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')