quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat alle spelers 'kankerneger' roepen hoor?
De straf voor Perez is gewoon terecht. Noem mij maar een moraalridder, maar als professionele voetballers al 'kankerneger' gaan roepen op het veld is het einde zoek lijkt mij.
Gewoon straf accepteren en niet zeiken.
Accepteren, boetegeld naar 't kankerfonds en door met voetballen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef S-Two het volgende:
Het aantal wedstrijden is wel okay, maar die geldboete is wel erg hoog.
Peanuts voor een Ajax prof man...quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:43 schreef S-Two het volgende:
Het aantal wedstrijden is wel okay, maar die geldboete is wel erg hoog.
Nee die stopt de knvb natuurlijk in hun eigen zakquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:46 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Accepteren, boetegeld naar 't kankerfonds en door met voetballen!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
En een helft naar het negerfonds.
misschien tijd voor een kankernegerfonds?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef Erwtensoep het volgende:
En een helft naar het negerfonds.
vergeet dan niet het blinde witte tyfushondenfonds!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
misschien tijd voor een kankernegerfonds?
Ruudje Bossen, weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
vergeet dan niet het blinde witte tyfushondenfonds!
Inderdaad. Er was geen enkele fatsoenlijke aanval bij.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Urquhart het volgende:
Wat een drama gisteren. Ik heb gewoon tenenkrommend zitten kijken.
Het lijkt verdomme wel of we niet meer kunnen voetballen
Jawel, eentje vanaf links, helaas resulteerde dat slechts in een schamp op de paal...quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er was geen enkele fatsoenlijke aanval bij.
Die ene op links was ook leuk. Vermaelen en Mitea 2 x met een één-tweetje ofso een paar man voorbij, en dan een voorzet van Mitea die in de 6de ring belandt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jawel, eentje vanaf links, helaas resulteerde dat slechts in een schamp op de paal...
Dat was een dood spelmoment. Dat Grygera die er niet in schoot was typerend.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:06 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jawel, eentje vanaf links, helaas resulteerde dat slechts in een schamp op de paal...
Dat was Vermaelen met de mislukte voorzet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die ene op links was ook leuk. Vermaelen en Mitea 2 x met een één-tweetje ofso een paar man voorbij, en dan een voorzet van Mitea die in de 6de ring belandt.
![]()
Oh, ik dacht dat dat schot uit die solo van Mitea kwam.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat was een dood spelmoment. Dat Grygera die er niet in schoot was typerend.
Die bal zijn ze nu nog aan het zoeken volgens mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat was Vermaelen met de mislukte voorzet.
Of je gaat juist in een slechte periode achter je club staan. Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Klotezooi. Het gebeurt me echt nooit, maar ik denk dat ik zondag voor het eerst echt met tegenzin naar Ajax ga. Het is wel vaker kut, maar dan is het drinken eromheen met de jongens enzo nog altijd top. Maar nu overheerst dat slechte spel wel bij me. Gatverdamme, geeneens zin in zondag
Het zag er lomp genoeg uit in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die bal zijn ze nu nog aan het zoeken volgens mij![]()
Geloof mij, Bananenman staat er zondag echt wel weer en dan staat hij toch echt wel weer achter zijn club.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:14 schreef Everett het volgende:
[..]
Of je gaat juist in een slechte periode achter je club staan. Kan natuurlijk ook.
Ok, kan ook. Maar dat toonde ook wel perfect hoe uit vorm ze zijn. Maar wat ik het meest erge nog wel vind is dat alles in 1 tempo gebeurd. Iedereen staat maar een beetje. Als de bal achterin is, loopt niemand vrij of doet een poging. En dat resulteert dan maar weer in kansloos achterin rond gespeel of de lange bal.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:11 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat was Vermaelen met de mislukte voorzet.
Dat was een echt Machlasje jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef Pritt het volgende:
Gister ben ik bij de 0-2 gaan zappen.
Geen moment vermaakt. Of het moest de fopduik van Roger zijn.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geloof mij, Bananenman staat er zondag echt wel weer en dan staat hij toch echt wel weer achter zijn club.
Agh, gister zat het redelijk vol op Zuid en Noord, zondag zal het wel wat minder zijn omdat Ajax kut draait en WII niet echt komt om te voetballen denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:23 schreef Everett het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze juist nu supporters nodig hebben die er voor 100% achter gaan staan. Kan me trouwens wel voorstellen dat het leuker is om naar de Arena te gaan als Ajax in vorm is, maar ja...dipjes horen er helaas ook bij.
Pass je kaartje isquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef -Wolf- het volgende:
Het was kut, maar zondag gewoon weer in het stadion. AJAX-Roda moet ik verstek laten gaan. Zit dan weer in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |