Sparta Rotterdam mag ook geen probleem zijn, maar dat werd het toch . . . .quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Bedoelde meer voor aankomende zondag. Willem2 mag geen probleem zijn, dus dan kan je best eens proberen met Manucharyan op de 10. Gabri rechts en Urby links half dan.
bang, mwah maar wel op de hoede. Dit Ajax kan echt van iedereen verliezen, elke club krijgt wel eens een kans tegen Ajax, maar we creeren ze zelf niet...quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef the_hunter het volgende:
Ja Sparta vorige week was kut. Maar moeten we dan nu ook ineens bang zijn voor Willem2?
Ik hoop zo erg dat we Andy van der Meijde terughalen in de winter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:51 schreef Messenga het volgende:
Maar ja, dit wordt gewoon weer enkele winteraankopen doen, en we staan er weer.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:51 schreef Messenga het volgende:
Maar ja, dit wordt gewoon weer enkele winteraankopen doen, en we staan er weer.
Ach, door Rosales op te stellen speel je sowieso met 10 man, als je dan enkele spelers uit vorm hebt speel je met 6 spelers.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:53 schreef Robar het volgende:
[..]was het maar zo simpel, het ligt echt niet alleen aan de spelers.
Er moeten ook een paar spelers vervangen worden.Sommigen zijn op 200% gewoon niet goed genoeg.Wij zijn godverdomme Ajax, wij moeten koploper zijn.Nu figureren we een beetje in de HCquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:57 schreef Ajaxfan het volgende:
De koppen moeten bij elkaar gestoken worden. De spelers zelf moeten toch ook begrijpen dat dit zo niet verder kan.
Gisteren of de laatste 15 wedstrijden?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:12 schreef Roi het volgende:
Rosales heeft geen een voorzet gegeven volgens mij
Idd, alles gaat in één tempo, erg slecht.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef Robar het volgende:
Ligt het ook aan mij, of lijkt het erop dat de spelers van Ajax ook heel veel snelheid te kort komen?
Dat het onzin is te stellen dat je niet mét echte nummer 10 moet spelen uit angst dat je middenveld wordt overlopen. Dat gebeurd namelijk sowieso al.quote:
Maar het wordt dan wel erger.Tenzij je iemand voor je verdediging heb lopen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:35 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dat het onzin is te stellen dat je niet mét echte nummer 10 moet spelen uit angst dat je middenveld wordt overlopen. Dat gebeurd namelijk sowieso al.
Beter eerst wat conditietraining en psychoanalyse toepassen op de huidige selectie...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik denk dat Martin v. G. in de winsterstop wat kwaliteitsaankopen moet gaan doen.
Misschien worden we schromelijk overschat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |