Ja, dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:00 schreef broer het volgende:
Overdag ook, trouwens.
Iets met clanvorming ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:20 schreef broer het volgende:
Waarom is die afgeschaft? Wat belachelijk.
Sowieso: al die slowchats die worden afgeschaft. Ik snap er niks van.
Ik was een beetje inspiratieloos de laatste weken en dacht ach laat ik mij eens verdiepen in het TT&K volkje.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:30 schreef broer het volgende:
Maar hoe kom je hier terecht dan? Want voor de bagger hoef je hier niet te zijn.
Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik was een beetje inspiratieloos de laatste weken en dacht ach laat ik mij eens verdiepen in het TT&K volkje.![]()
O, er gebeurd genoeg hoor, ben nu ook aan het communiceren aldaar. Waar....quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:53 schreef broer het volgende:
Niet dat ik je hier weg wil hebben, maar kun je niet gewoon - om het wat minder rustig te hebben - weer een slowchat in ONZ openen?
Waarom zou je je laten tegenhouden?
Ik heb het twintig posts volgehouden, maar dan slaat de verveling toch echt toe.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
O, er gebeurd genoeg hoor ben nu ook aan het communiceren aldaar. Waar....
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Maar ik ben hier dus niet ter vervanging van daar.![]()
Ja, ik combineer het natuurlijk wel met bijvoorbeeld hier reagreren.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb het twintig posts volgehouden, maar dan slaat de verveling toch echt toe.
Niettemin veel plezier.
Ja, trusten vast...quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Zo. Nu weet ik geen sociaal verantwoorde antwoorden meer.
Ik ga binnen nu en een half uur maar eens slapen. Doei.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Twee dingen:
1:Tvp.
2: Ik ben zat.
En geheel terzijde, maar daarom niet onbelangrij'k; ik houd ook van jou, Lien.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |