Beste avond deze antwoordquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hier
Nou....kom dan ?!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
BIER TIETEN EN PONRO
wat liefquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij heeft zijn laatste net aan mij gegeven![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hij heeft zijn laatste net aan mij gegeven![]()
Ja, een dikke buik en een uitgerekte kutquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar het is je wel gegunt hoor ! Er staat zoveel tegenover...
![]()
dit is pas raarquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
Raar woord: JeueueueuJ
nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit is pas raar [afbeelding]afbeelding]![]()
![]()
doe eens ff normaalquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, een dikke buik en een uitgerekte kut
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit is pas raar [afbeelding]afbeelding]![]()
![]()
Zie je bijna niet meer op fok! nu er geen NB meer isquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
Maare SOL, hou je niet meer van mij ofzeau?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als er iets tegen over staat wel ja
Ik snap 'tquote:Maare SOL, hou je niet meer van mij ofzeau?
Beter kijken danquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zie je bijna niet meer op fok! nu er geen NB meer is![]()
HQHQHAHYA A!~1! EINZ #1 ! 111quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja jonge, nou ben je de pineut.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heul nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Sebasser, jij baggert echt fockin' snel....
PrintScreen lijkt zelfs aan slapen toe te komen nu er geen NB meerquote:Op vrijdag 1 december 2006 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zie je bijna niet meer op fok! nu er geen NB meer is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:43 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
PrintScreen lijkt zelfs aan slapen toe te komen nu er geen NB meerIk zei het toch !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben weer opgeladen...aanrecht, de bank....next !quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en heel de n8 wakker blijven ook ws![]()
Als je met mij bezig gaat kom je niet eens aan slapen toequote:Op vrijdag 1 december 2006 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en heel de n8 wakker blijven ook ws![]()
Scheer je weg...jij bent binnen 2 minuten klaar. Ik heb ervaring.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je met mij bezig gaat kom je niet eens aan slapen toe
Overdag toch wel?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je met mij bezig gaat kom je niet eens aan slapen toe
Maar veel posts !quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[..]
Een vrouw van weinig woorden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |