sta jij ook op die foto?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:10 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
en natuurlijk door deze BENDE
[afbeelding]
middag avond , ook goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:04 schreef -Sum- het volgende:
[..]
3 avonden van 9.5 uur, dat zijn errrrrrg lange avonden
maar gelukkig hoef je pas savonds te beginnen
quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:05 schreef dito4ever het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe bonus topper van volgende week?
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 08:05 schreef dito4ever het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de nieuwe bonus topper van volgende week?
[afbeelding]
![]()
Het is daar zo'n verschrikkelijke chaos en iedereen doet maar wat. Er is geen duidelijke leiding en elke leidinggevende geeft weer een andere opdracht. Ik heb me kapotgelachenquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:43 schreef Webgangster het volgende:
Het is gewoon niet goed regeld met die nieuwe XL's
De Elandstraat? Dat had ook op Alexandrium (Rotterdam) kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:33 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Het is daar zo'n verschrikkelijke chaos en iedereen doet maar wat. Er is geen duidelijke leiding en elke leidinggevende geeft weer een andere opdracht. Ik heb me kapotgelachen
En Utrecht ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef NJ het volgende:
[..]
De Elandstraat? Dat had ook op Alexandrium (Rotterdam) kunnen zijn..
Was het bij elk filliaal zo verschrikkelijk?quote:
Hangt bij ons al, dacht ik, of komt er nog meer?quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef dito4ever het volgende:
morgen weer lekker de kerst aktie opbouwen!![]()
Hangd bij ons ook al een week, nee er komt niet meer.quote:Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hangt bij ons al, dacht ik, of komt er nog meer?
bedoelde eigelijk de aktie koppen!quote:Op zondag 10 december 2006 21:17 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hangd bij ons ook al een week, nee er komt niet meer.
Die zijn bij mij allang klaarquote:Op zondag 10 december 2006 21:49 schreef dito4ever het volgende:
[..]
bedoelde eigelijk de aktie koppen!![]()
Schitterende site!quote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef -Glenn- het volgende:
En meteen maar de website van ons filiaal: www.ahbemmel.nl
Bij saommige fotos denk ik meteen aan een aldi supermarkt als ik eerlijk bent, tl buizen in een winkequote:Op zondag 10 december 2006 22:50 schreef -Glenn- het volgende:
Vandaag maar eens wat foto's gemaakt van onze winkel in kerstsfeer, er komen er nog meer.
Link: http://www.g-gservers.nl/ah/
Daar staan ook nog foto's van een verbouwing in een filiaal waar ik eerst werkte
En meteen maar de website van ons filiaal: www.ahbemmel.nl
We zijn trouwens 1e geworden met de WK in regio 53! Op naar Rosmalen!![]()
Je bedoelt neem ik aan de foto's van AH Huissen voor 13 Mei?quote:Op zondag 10 december 2006 23:28 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Bij saommige fotos denk ik meteen aan een aldi supermarkt als ik eerlijk bent, tl buizen in een winke![]()
Winstuitkering is 70% van het gemiddelde periodeloon en die krijg je in week 51.quote:Op maandag 11 december 2006 11:07 schreef qwox het volgende:
Weet iemand hoe er gerekent wordt met de winkelwedstrijd. Wij zijn namelijk twee van de drie keurmeestersrondes eerste geworden ook hebben we de klantenbeoordeling gewonnen maar door de omzet zijn we in het algemeen klassement niet eerste geworden. Vind zelf niet eerlijk dat de omzet zo zwaar blijkt te tellen aangezien wij een zeer goede omzetstijging laten zien maar het hoofdkantoor gewoon niet haalbare eisen stelt.
p.s. weet iemand hoe hoog de winstuitkering is en of die in week 51 of week 3 wordt uigekeert
Het is niet eerlijk; I know...quote:Op maandag 11 december 2006 11:07 schreef qwox het volgende:
Weet iemand hoe er gerekent wordt met de winkelwedstrijd. Wij zijn namelijk twee van de drie keurmeestersrondes eerste geworden ook hebben we de klantenbeoordeling gewonnen maar door de omzet zijn we in het algemeen klassement niet eerste geworden. Vind zelf niet eerlijk dat de omzet zo zwaar blijkt te tellen aangezien wij een zeer goede omzetstijging laten zien maar het hoofdkantoor gewoon niet haalbare eisen stelt.
70% van je gemiddelde periodesalaris in week 51. Begin 2007 komt er nog een keer een herberekening.quote:p.s. weet iemand hoe hoog de winstuitkering is en of die in week 51 of week 3 wordt uigekeert
Het is vrij veel vergeleken met de afgelopen jaren?quote:Op maandag 11 december 2006 11:24 schreef qwox het volgende:
Met de omzet en winststijgingen dit jaar had ik toch eigenlijk wel wat meer verwacht, hopen dat dat in januari dan alsnog komt.
Herberekening kwam vorig jaar gelijk met het vakantigeld, in maart/april, is dit jaar weer toch? Of bedoelde je dat nog met begin 2007?quote:Op maandag 11 december 2006 11:16 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk; I know...![]()
[..]
70% van je gemiddelde periodesalaris in week 51. Begin 2007 komt er nog een keer een herberekening.
t/m april vind ik wel begin 2007 ja.quote:Op maandag 11 december 2006 11:29 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Herberekening kwam vorig jaar gelijk met het vakantigeld, in maart/april, is dit jaar weer toch? Of bedoelde je dat nog met begin 2007?
Ok.quote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
t/m april vind ik wel begin 2007 ja.
Welkom down to earth. May I see your ticket please?quote:Op maandag 11 december 2006 11:36 schreef Webgangster het volgende:
Ze hebben me mobiele nummer ontdekt bij de albert heijn, word nu gewoon op school gebeld...
*grinnikttt*quote:Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Ace1 het volgende:
Godver, ik werk in 2 filialen, zie ik dat ik bij de ene van 7.45 tot 13 ben ingeroosterd, en bij de XL van 14 tot 22.... dies gek.
Jij wil werken, zij bieden hetquote:Op maandag 11 december 2006 12:30 schreef Ace1 het volgende:
Godver, ik werk in 2 filialen, zie ik dat ik bij de ene van 7.45 tot 13 ben ingeroosterd, en bij de XL van 14 tot 22.... dies gek.
to the point, dat wel.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef fs180 het volgende:
hoi...
flikker mij is in de op ofzo? xl zoetermeer
Afdeling? En doe lief noem je filiaal nummer, scheelt mij weer de ah website afstruinen.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef fs180 het volgende:
hoi...
flikker mij is in de op ofzo? xl zoetermeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |