DIe planning is al niet klaar bij onsquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
ik werk de zaterdag voor kerst van 9 tot 5, heerlijk vind ik dat. Hoe drukker en hectischer hoe betermaar dat zal wel weer aan mij liggen
![]()
Hmm bij mij zal het denk ik niet van 9 tot 5 worden, denk dat het wel die-hard 10-22 wordt oid. Zaterdag ook nog een drukke dag en dan die zondag wat minder.. Heb er zin in! Morgen de kerstpromo regelen, altijd leuk die lichtjes..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:28 schreef morgane het volgende:
ik werk de zaterdag voor kerst van 9 tot 5, heerlijk vind ik dat. Hoe drukker en hectischer hoe betermaar dat zal wel weer aan mij liggen
![]()
* kmaestro meld zich om mee te doen met gekketijdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef mausb het volgende:
[..]
Hmm bij mij zal het denk ik niet van 9 tot 5 worden, denk dat het wel die-hard 10-22 wordt oid. Zaterdag ook nog een drukke dag en dan die zondag wat minder.. Heb er zin in! Morgen de kerstpromo regelen, altijd leuk die lichtjes..
o-fiel ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:36 schreef kmaestro het volgende:
[..]
* kmaestro meld zich om mee te doen met gekketijden
Om aanspraak te kunnen maken op de volle bak moet je de laatste dag van periode 12 en de eerste dag van periode 13 in dienst zijn. Als je niet aan die voorwaarde voldoet zou het kunnen dat je een gedeelte krijgt, maar dit weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:12 schreef Webgangster het volgende:
Klopt het dat winstuitkering niet uitgekeerd word aan mensen die in december en januari 2007 niet in dienst zijn ?
Moet je even aan je MAS vragen. Als je die tenminste nog hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:33 schreef juriaan het volgende:
Balen, ben net 2 weken weg bij de AH.
Hopen dat ik nog iets krijg.
Heb ik ook meegekregen, stond een paar reacties hierboven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:06 schreef donald_dick het volgende:
ik heb vandaag meegekregen dat de winstkuiterking dit jaar 70 procent zou zijn
Wat bedoel jij in hemelsnaam toch steeds?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Kanjer het volgende:
Nog 8....
Houd je er rekening mee dat de part-timers maar 35% krijgen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:11 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is 70% van je gemiddelde periode salaris.
Je hebt nu 11 periodes gehad. Kijk onderaan je salarisstrook van periode 11 naar het totale loon (SVW Loon volgens mij). Deel dit door 11 en neem daar 70% van. Dat is wat je ongeveer gaat krijgen.
Films kan ik wel zien wel zien, in een heel klein venster dan wat niet te vergroten is. Geluid heb ik hier niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:17 schreef blrrrt het volgende:
Kan iemand de filmpjes en liedjes op http://www.ah.nl/kerst/ zien en horen?
Ik zit op m'n stage; de filmpjes doen het niet en geluid kan nu ff niet aan.
Onzin.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Houd je er rekening mee dat de part-timers maar 35% krijgen?
Volgens mijn VS tenminste..
Lijkt me sterk die 35 procent, dan zou ik maar 100 euro krijgen terwijl ik 800 uur dit jaar heb gewerkt.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat bedoel jij in hemelsnaam toch steeds?
[..]
[..]
Films kan ik wel zien wel zien, in een heel klein venster dan wat niet te vergroten is. Geluid heb ik hier niet.
Ga jij trouwens is heel snel aan het werk!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:37 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Lijkt me sterk die 35 procent, dan zou ik maar 100 euro krijgen terwijl ik 800 uur dit jaar heb gewerkt.
Volgens mij heb jij teveel afgeprijsd afgelopen dagenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:27 schreef SHERMAN het volgende:
Zou dat het zijn..quote:Op woensdag 6 december 2006 09:45 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij teveel afgeprijsd afgelopen dagen
In dat bericht staat alles al wat je wilt weten volgens mijquote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef blrrrt het volgende:
Wat een zooitje is het in de nieuwe XL in Utrecht![]()
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=1915
Waterreus misschien commentaar?
superklein schermpje maar toch zijn ze echt leukquote:Op woensdag 6 december 2006 09:17 schreef blrrrt het volgende:
Kan iemand de filmpjes en liedjes op http://www.ah.nl/kerst/ zien en horen?
Ik zit op m'n stage; de filmpjes doen het niet en geluid kan nu ff niet aan.
Whehehe.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
XL Elandstraat heeft gewoon een eigen site hè: http://www.ahxlelandstraat.nl
Doet die SMM goed.
Op Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag loop alles lekker soepel, zowel bij de zelfscan als bij de reguliere kassa's. Zaterdag is gewoon een ramp, aangezien er ook veel mensen komen van buiten de wijk. Maar dat is niet het enigste probleem.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:52 schreef blrrrt het volgende:
Wat een zooitje is het in de nieuwe XL in Utrecht![]()
http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=1915
Waterreus misschien commentaar?
886 uur dit jaar tot nu toe gemaakt, vind het wel netjes hoor, vrije tijd moet er ook zijn hequote:Op woensdag 6 december 2006 09:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga jij trouwens is heel snel aan het werk!
Dus de score is bekend ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef StefanCJ het volgende:
We zijn 1ste geworden in de AH-WK! Lekker met het hele filiaal naar Rosmalen! Als het goed is zijn er dit jaar geen sporttests maar is er gewoon bier en drank!
Maar klopt het dan dat de zelfscan was uitgevallen ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:49 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Op Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag loop alles lekker soepel, zowel bij de zelfscan als bij de reguliere kassa's. Zaterdag is gewoon een ramp, aangezien er ook veel mensen komen van buiten de wijk. Maar dat is niet het enigste probleem.
Dat is wel vreemd aangezien jullie dezelfde vloer hebben die al in meer XL's ligt.quote:- Geen enkele dweilmachine krijgt onze vloer schoon![]()
de om kwam het vandaag vertellen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:08 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dus de score is bekend ?
Sinds vandaag ? Gisteren hing er bij ons nog niks
Ja idd! Wij hebben dezelfde schoonmaakmachines als voordat we een XL hadden en bij ons gaat het primaquote:Dat is wel vreemd aangezien jullie dezelfde vloer hebben die al in meer XL's ligt.
Reken je dat uit of is het ergens te zien?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
886 uur dit jaar tot nu toe gemaakt, vind het wel netjes hoor, vrije tijd moet er ook zijn he![]()
en als er geen bier is moeten we maar lam aankomen!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef StefanCJ het volgende:
We zijn 1ste geworden in de AH-WK! Lekker met het hele filiaal naar Rosmalen! Als het goed is zijn er dit jaar geen sporttests maar is er gewoon bier en drank!
De algehele lijn van AH is dat er in principe geen vrij wordt verleend in december, tenzij het ver van tevoren is aangevraagd of als er een uitzonderlijke reden voor is. Vakantie lijkt mij geen bijzondere reden.. Ruilen kan natuurlijk altijd, maar voor deze 2 dagen zal het toch wat lastiger worden. Succes!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef mSt. het volgende:
Heeft iemand misschien de CAO van Albert Heijn?
Ik had 27 tot 31 december vrij gevraagd, kom ik er net achter dat ik de 28e en 31 gewoon ben ingeroosterd. Collega'szeiden dat dat iets met CAO's was. Ben benieuwd.
Morgen wel even langs gaan hoe en wat, word vast wel ruilen.. En anders weet ik nog niet of ik wel ga werken. Ik kan mijn boeking niet meer annuleren.![]()
Wij krijgen het pas morgen te horen, waarschijnlijk zijn wij 2de geworden.quote:
Ik hoop dat je 1e bent geworden joh! Wij dachten ook dat we 100% zeker 2e waren geworden, aangezien dat andere filiaal elke keer 95% omzet hadquote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Wij krijgen het pas morgen te horen, waarschijnlijk zijn wij 2de geworden.
En dan ga ik heel hard huilen![]()
Hoelang vantevoren heb jij het aangevraagd?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:45 schreef mSt. het volgende:
Heeft iemand misschien de CAO van Albert Heijn?
Ik had 27 tot 31 december vrij gevraagd, kom ik er net achter dat ik de 28e en 31 gewoon ben ingeroosterd. Collega'szeiden dat dat iets met CAO's was. Ben benieuwd.
Morgen wel even langs gaan hoe en wat, word vast wel ruilen.. En anders weet ik nog niet of ik wel ga werken. Ik kan mijn boeking niet meer annuleren.![]()
burgerlijk wetboek boek 7, artikel 638quote:2. Voorzover in de vaststelling van de vakantie niet is voorzien bij schriftelijke overeenkomst dan wel bij of krachtens collectieve arbeidsovereenkomst of regeling door of namens een daartoe bevoegd bestuursorgaan of de wet, stelt de werkgever de tijdstippen van aanvang en einde van de vakantie vast overeenkomstig de wensen van de werknemer tenzij gewichtige redenen zich daartegen verzetten. Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer.
AH geeft al voordat je vrijvroeg (bij je indiensttreding) gewichtige redenen waarom je in december geen vrij mag vragen (feestdagendrukte), en meestal wordt hierbij aangegeven dat alleen in overleg met je VM tóch vrij kan worden verleend. Een briefje inleveren waar op staat dat je niet kan of wil werken voldoet dus niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef frederik het volgende:
[..]
Hoelang vantevoren heb jij het aangevraagd?
[..]
burgerlijk wetboek boek 7, artikel 638
Als je het meer dan 2 weken geleden hebt aangevraagd dan zijn ze te laat om het jouw schade te laten zijn. (hierbij ga ik er even vanuit dat de AH CAO geen periode rond kerst-oud en nieuw kent waarin je geen vrije dagen mag opnemen)
Vraag is alleen, hoe hard wil je het spelen als ruilen niet blijkt te kunnen, je verstoort de arbeidsverhouding denk ik redelijk (of AH heeft die reeds verstoord)
Welk filiaal in Utrecht bedoel je? Utrecht zit in een ander cluster dan Maarssen?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:30 schreef Webgangster het volgende:
Zoals verwacht, 2de geworden.
Het klopt totaal niet vind ik.
Utrecht: Klanten 100 ---- Omzet 98 --- Jurry:40
Maarssen Klanten 70 --- Omzet 45 --- 80
Zoiets was het, maar hoe kunnen klante nou 100 punten geven, er moet toch iemand zijn geweest die het er totaal niet goed vond ofzo. En omzet stijging, ja een winkel die per week als honderdenduizende euros per week maakt hoe wil zo'n winkel zijn omzetstijging nou vergroten als 1procent bij grote winkels super veel is, want utrecht is een hele kleine winkel. En jurry bij ons hoger, veeel hoger, ik vind dat de klanten minder gewogen moeten worden, het lijkt net of zei iedere klant 5 euro hebben gegevens om alles goed te stemmen(hehe kan niet he met zo'n grote omzetstijging, alhoewel....
)
Van de 14 btw.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:03 schreef SHERMAN het volgende:
Wij zijn 14de geworden.
Komt omdat de winkel te goed loopt denk ik. Die rustige suups kunnen alles veulste netjes maken. Wij drukke supermarktmedewerkers hebben daar geen tijd voor! Wij moeten er zijn voor de klanten!quote:
Inderdaad, en een omzetgroei is dan ook lastig te realiseren, als je allang op je top draait.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt omdat de winkel te goed loopt denk ik. Die rustige suups kunnen alles veulste netjes maken. Wij drukke supermarktmedewerkers hebben daar geen tijd voor! Wij moeten er zijn voor de klanten!
Wij zitten de hele tijd al hoog, cassieres zijn écht niet soepel qua tijden, dus een lastige zaak. 3 in de rij kassa baiiii word onmogelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inderdaad, en een omzetgroei is dan ook lastig te realiseren, als je allang op je top draait.
Precies en daar klopt er gewoon iets niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:47 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inderdaad, en een omzetgroei is dan ook lastig te realiseren, als je allang op je top draait.
zal ik eens wat zeggen over die wk........er zijn mensen die zeggen dat een gespiegelde winken niet ten zake doet,maar het scheelt de helft in de punten!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:53 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
zal ik eens wat zeggen over die wk........er zijn mensen die zeggen dat een gespiegelde winkel niet ten zake doet,maar het scheelt de helft in de punten!!!!!
die jury komt binnen en denk........he das lekker binnen komen!
maar wtf.......wij hebben een feestje![]()
En nogmaals, zo ziet het er dagelijks bij ons uitquote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef StefanCJ het volgende:
Rosmalen!
![]()
* Rosmalen is mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van `Bassie`
[afbeelding]
![]()
Mee eens. En wij krijgen 2 feestjesquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:53 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
zal ik eens wat zeggen over die wk........er zijn mensen die zeggen dat een gespiegelde winken niet ten zake doet,maar het scheelt de helft in de punten!!!!!
maar wtf.......wij hebben een feestje![]()
Vakantie hebben en geen 40 uur werken?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:43 schreef morgane het volgende:
ik ga in de vakantie ook maar eens een handje helpen![]()
woensdag 08:00 - 17:00
donderdag 18:00 - 21:30 (maar loopt altijd uit)
zaterdag 09:00 - 17:00
heb er zin in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |