Val jij nou op mannen of op vrouwen, Mark? Er werd een paar delen geleden gesuggereerd dat je homo was, maar ik herinner me niet dat er uitsluitsel volgde.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:58 schreef Mark_V het volgende:
Toch nog maar 19 autovragen doen dan?![]()
![]()
![]()
Welke auto hangt aan de muur van soempies kamer?
Waarom is dat van belang?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Val jij nou op mannen of op vrouwen, Mark? Er werd een paar delen geleden gesuggereerd dat je homo was, maar ik herinner me niet dat er uitsluitsel volgde.
Wat denk je wel niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:03 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb geen zin in een vernietigend persoonlijkheidsheidsoordeel van jou naar aanleiding van mijn antwoord....
Nah zeer sumier (ik zit op een stoel), maar ok dan maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:10 schreef Soempie het volgende:
Ha dat zit in een plant.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:12 schreef Soempie het volgende:
Vertel er eens meer over dan? Ze zijn kleurloos en kunnen vanalles worden: bladgroenkorrels en iets met zetmeel. Nog meer? Of zit ik sowieso fout?
Ja, dus?quote:
Ja, te makkelijk dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:15 schreef Mark_V het volgende:
vaste stof vs vloeistof
quote:
Soempie is op stoom.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:22 schreef Soempie het volgende:
radiohead the bends?
Ik heb het nooit geleerd.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:30 schreef Strax het volgende:
ik weet dat er overhalen en terugtrekken inzit, op denk ik plaats 2 en 3..
maar ja ik heb dit dan ook op de BASISschool gehad en das al heel lang geleden
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:34 schreef SaskiaR het volgende:
laatste keer dat ik gebreid heb was 15 jaar geleden![]()
Een makkelijke autovraag, die ook voor vrouwen te beantwoorden is:
Wie presenteren Top Gear?
In 1 post aub.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:37 schreef Mark_V het volgende:
james may, richard hammond, jeremy clarkson
en the stig natuurlijk
Mja, inderdaad. Ik zat ook met die achternaam. En z'n voornaam dusquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
Sorry soemp, ik kon maar niet op de achternaam van die derde komen. Is volgens mij ook niet echt een volwaardige presentator, hij hangt er altijd maar een beetje bij.
Kom, beperk jezelf niet zo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:47 schreef Mark_V het volgende:
Je kan kiezen uit:
Reve/Sex/Autos en techniek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |