abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44884721
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
6e keer bios inmiddels gehad .

Ik vond het ook geweldige film. Maar eigenlijk meer door de personage Le Chiffre. Hij was echt de beste bad-guy ooit .
pi_44884815
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:49 schreef LeChiffre het volgende:

[..]

Ik vond het ook geweldige film. Maar eigenlijk meer door de personage Le Chiffre. Hij was echt de beste bad-guy ooit .
Zo leuk dat je maar een usernaam naar vernoemd
pi_44884877
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zo leuk dat je maar een usernaam naar vernoemd
. Ik heb vroegah hier weleens gepost, maar ik wist mijn naam en logincode niet meer . Ik had een vage naam iets met C02U3 of zo iets . Dus dan maar een nieuwe en zo .
  zondag 31 december 2006 @ 12:05:02 #229
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44885141
!
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 31 december 2006 @ 17:14:37 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44895814
Vond 'm best leuk eigenlijk, niet geweldig maar wel zeer vermakelijk.

Daniel Craig is trouwens wel erg goed, beter dan we de afgelopen, pak 'm beet, 10 jaar gezien hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 31 december 2006 @ 22:42:26 #231
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_44903871
Gisteren gezien. Vond `m erg goed, dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
quote:
Heerlijke terug keer naar het begin van 007. Al vanaf het begin van de film zit de vaart er geweldig in met een fantastische achtervolgings-scene. Pas na ongeveer een uur neemt het tempo een beetje af en komt het echte verhaal een beetje op gang. Een verhaaltje dat trouwens redelijk dun en voorspelbaar is, maar dat doet geen afbraak aan de film. De spanning blijft erin, mede door de fantastische acteer prestaties van Daniel Graig, Eva Green en Mads Mikkelsen. Vooral Graig is geweldig als Bond, dat hij nog maar lang de rol van Bond mag blijven vervullen. En Eva Green is natuurlijk absoluut geen straf om naar te kijken
Al met al een heerlijke rollercoaster ride van een film die voorbij is voordat je er erg in hebt.

IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 7,7/10
die dvd komt er zeker
  maandag 1 januari 2007 @ 17:31:27 #232
67800 davidov
Human ^ Together
pi_44918056
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
6e keer bios inmiddels gehad .
8x
Volgens mij heb ik de film nu met 29 verschillende mensen gezien en daarbij eindelijk iedereen gehad die de film met mij wilde zien

007 films:
DAD 2x
TWINE 2x

Zie best vaak films eigenlijk 2x in de bios.... denk wel bij 4 films per jaar ofzo.... meestal is dat omdat ik de film zo graag wil zien dat ik met 2 groepen/mensen dezelfde afspraak maak. Meestal gaat het goed en hoef ik maar 1x te gaan, soms echter gaan beiden afspraken door en gezien ik niet goed ben in afspraken cancellen ga ik ook gewoon 2x
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  maandag 1 januari 2007 @ 23:49:05 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44930169
Ik vind Daniel Craig een echte vondst. In het begin dacht ik nog, wat een nietzeggende krachtpatser en wat een oninteressante kop. Maar naarmate de film vorderde vond ik 'm charmanter worden. Dit is heel duidelijk een 'nieuw begin', waarin de James Bond as we know him wordt gesmeed. Aanvankelijk 'n ongeleid projectiel dat niet weet wat-ie wil, zich uiteindelijk toch toont als een capabel agent, ondertussen diep gekwetst (en gehard) door een dame en voi la: James Bond is geboren. Ik vind het een goede film, geen moment saai. De opvolger ga ik zeker kijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:36:18 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44939131
Ik was ook wel blij dat het laatste potje poker niet door een Royal Flush beslist werd, dat had ik wel een beetje verwacht eigenlijk .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:05:08 #235
164507 Renegade84
POW 16, AOE 4
pi_44941728
Craig is zeker een aanwinst! Connery, Dalton en Moore waren echte gentleman-Bonds, terwijl Craig nog een ruige bolster is. Brosnan was IMHO een beetje te glad en nietszeggend. Ik ben iig benieuwd hoe Craig zich zal ontwikkelen als Bond...
Shredding your feeble arguments since 2k7
  zondag 7 januari 2007 @ 11:42:43 #236
3038 Emel
realist
pi_45103256
leuke film ik heb me vermaakt
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 7 januari 2007 @ 11:45:32 #237
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45103306
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef davidov het volgende:

[..]

8x
Volgens mij heb ik de film nu met 29 verschillende mensen gezien en daarbij eindelijk iedereen gehad die de film met mij wilde zien
Verdorie! Je hebt me ingehaald! Ik ga morgen iig voor de 007e keer naar de bios met deze film. Maar ik denk dat ik het bij 007 keer moet laten omdat het een tof getal is .
  zondag 7 januari 2007 @ 12:24:47 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45104274
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:05 schreef Renegade84 het volgende:
Craig is zeker een aanwinst! Connery, Dalton en Moore waren echte gentleman-Bonds, terwijl Craig nog een ruige bolster is. Brosnan was IMHO een beetje te glad en nietszeggend. Ik ben iig benieuwd hoe Craig zich zal ontwikkelen als Bond...
Vond hem akelig dicht bij Dalton zitten, maar dat vond ik juist weer een fantastische bond
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 7 januari 2007 @ 12:47:48 #240
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45104917
Vet, wil ik hebben .
  zondag 7 januari 2007 @ 13:41:34 #241
3038 Emel
realist
pi_45106336
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:40 schreef LeChiffre het volgende:
[afbeelding]

hehe gaaf
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 7 januari 2007 @ 14:06:06 #242
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45107145
Zit er al een tijdje serieus aan te denken om dat koffertje te bestellen.... Alleen de kleuren icm hoogtes kloppen niet met wat ik vaak met vrienden speel (ach boeiend...)

Alleen tis wel 75 euro
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_45108941
Zeg luitjes ik vind dat SunChaser wel een punt heeft wat betreft die ontvoering van Bond en de scènes die daarna komen. Nadat hij weer bijkomt in die tuin vind ik de film 'vreemd' aanvoelen. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen, maar het geheel voelt gewoon niet coherent aan. Misschien heb ik het e.e.a. gemist, maar welke aanwijzing krijgt Bond voor de verdenking van Mathis? Hij zit in dat restaurant en opeens beseft hij dat ze ontvoerd wordt? Het hele stuk vanaf het moment dat hij bewusteloos wordt tot op het punt dat Bond en Vesper samen zijn in Venetië vind ik rommelig in elkaar gezet. Misschien hebben ze dat wel bewust gedaan o.i.d. om het publiek te laten verplaatsen in de gemoedstoestand van Bond.
pi_45109150
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:57 schreef Mannekino het volgende:
Zeg luitjes ik vind dat SunChaser wel een punt heeft wat betreft die ontvoering van Bond en de scènes die daarna komen. Nadat hij weer bijkomt in die tuin vind ik de film 'vreemd' aanvoelen. Geen idee hoe ik dat uit moet leggen, maar het geheel voelt gewoon niet coherent aan. Misschien heb ik het e.e.a. gemist, maar welke aanwijzing krijgt Bond voor de verdenking van Mathis? Hij zit in dat restaurant en opeens beseft hij dat ze ontvoerd wordt? Het hele stuk vanaf het moment dat hij bewusteloos wordt tot op het punt dat Bond en Vesper samen zijn in Venetië vind ik rommelig in elkaar gezet. Misschien hebben ze dat wel bewust gedaan o.i.d. om het publiek te laten verplaatsen in de gemoedstoestand van Bond.
Hij weet het onder andere vanwege het pokeren.

Bond had alleen tegen Mathis verteld dat hij wist dat le Chiffre blufte als hij zn vinger naast zn oog legt.

later doet le Chiffre dit, bond callt zn allin en verliest alles. Waarna le Chiffre een opmerking maakt als 'thought I was bluffing mr Bond?' of iets in die context.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:36:43 #245
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_45110273
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Hij weet het onder andere vanwege het pokeren.

Bond had alleen tegen Mathis verteld dat hij wist dat le Chiffre blufte als hij zn vinger naast zn oog legt.

later doet le Chiffre dit, bond callt zn allin en verliest alles. Waarna le Chiffre een opmerking maakt als 'thought I was bluffing mr Bond?' of iets in die context.
Dus? Dat kan toch ook gewoon le Chiffre zijn die goed in pokeren is? Die tactiek gebruik ik ook wel eens in het HC, mijn tegenstanders laten doen denken dat ik bluf maar dat niet doe.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:37:47 #246
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_45110306
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:06 schreef davidov het volgende:
Zit er al een tijdje serieus aan te denken om dat koffertje te bestellen.... Alleen de kleuren icm hoogtes kloppen niet met wat ik vaak met vrienden speel (ach boeiend...)

Alleen tis wel 75 euro
75 euro is wel te doen.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:42:02 #247
22273 Dizer
Save the beard!
pi_45110469
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Burbo het volgende:

[..]

75 euro is wel te doen.
Mwah.. vind het nogal duur .
Ik hoop op een DVD giftset met dat erin of zo .
  zondag 7 januari 2007 @ 15:53:42 #248
136868 Dannie_Dorka
Just call me Danny
pi_45110840
quote:
Op maandag 1 januari 2007 23:49 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Daniel Craig een echte vondst. In het begin dacht ik nog, wat een nietzeggende krachtpatser en wat een oninteressante kop. Maar naarmate de film vorderde vond ik 'm charmanter worden. Dit is heel duidelijk een 'nieuw begin', waarin de James Bond as we know him wordt gesmeed. Aanvankelijk 'n ongeleid projectiel dat niet weet wat-ie wil, zich uiteindelijk toch toont als een capabel agent, ondertussen diep gekwetst (en gehard) door een dame en voi la: James Bond is geboren. Ik vind het een goede film, geen moment saai. De opvolger ga ik zeker kijken.
Ik vind ook dat Craig het goed deed.In het begin dacht ik ook van "deze emotieloze spiermassa is James Bond?",maar gelukkig kreeg je steeds meer van zijn karakter te zien.Verrassend ook om eens een Bond te zien die daadwerkelijk gevoelens toont voor 'n vrouw en wat voor gevolgen dat uiteindelijk voor hem heeft.Ik was eigenlijk nooit zo'n fan van Brosnan,hij was mij te glad,al bracht die wel wat humor.Craig is 'n meer dan waardige Bond!
Mijn DVD's | RetroJunk
There's no such thing as a good cult movie or a bad cult movie.They're just.....cult.
  zondag 7 januari 2007 @ 16:04:01 #249
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45111165
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef Burbo het volgende:

[..]

Dus? Dat kan toch ook gewoon le Chiffre zijn die goed in pokeren is? Die tactiek gebruik ik ook wel eens in het HC, mijn tegenstanders laten doen denken dat ik bluf maar dat niet doe.
Het ligt iets anders. Bond was te weten gekomen van Le Chiffres "tell". Dat hij dus zn ader naast zn oog dichtduwt als hij bluft zodat er geen bloed tranen uit zn oog komen. Bond zegt dat tegen Mathis... en relatief vlak daarna gaat Le Chiffre op de juiste kaarten zomaar zonder reden (want hij blufte niet) die ader dicht duwen. Dat heeft alleen maar nut als Le Chiffre WIST dat Bond van zijn trekje op de hoogte was... Immers wat voor een nut heeft het om te expres te laten zien dat je bluft, als niemand doorheeft dat je uberhaupt bluft

Dat Mathis niet clean is weten we later zeker, tenminste... Le Chiffre zegt dat tegen Bond... Of was dat alleen om te verdoezelen dat de info van Vesper kwam en niet van Mathis? .... Hoewel aan de andere kant Vesper samenwerkte met mensen boven Le Chiffre, en Le Chiffre zelf was niet eens van op de hoogte dat Vesper werd afgeperst...

En in die vage situatie zit Bond dus ook aan het einde van de film, wie kan ik vertrouwen, wie niet? In het restaurant drong alleen tot hem door dat er iets niet klopte met Mathis en voordat hij het erover kon hebben met Vesper was het al te laat... het deed er vanaf dat moment al niet meer toe
  zondag 7 januari 2007 @ 16:04:39 #250
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45111185
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

Mwah.. vind het nogal duur .
Ik hoop op een DVD giftset met dat erin of zo .
Ik vind het ook echt duur.... en dat is nog de goedkoopste die ik kon vinden (via play.com)

Toch is er nog een kansje dat ik het ga bestellen ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')