Hehehe ja dat is waar.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:33 schreef Cynic het volgende:
oeh, een Ipod. Da's wel erg hip. Daar ben ik nog niet aan toe. Ik heb een draagbare cd-speler
Past wel goed bij die telefoon die ik laatst mee had
Ik richting de douchequote:Op woensdag 6 december 2006 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga maar weer eens richting utreg!
succes!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga maar weer eens richting utreg!
een dag of 10. Was wel de bedoeling dat ik nog veel ging doen ja. En ik neem mijn laptop mee dus ik kan daar ook nog gewoon aan het werkquote:Op woensdag 6 december 2006 11:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehehe ja dat is waar..
Oh zondag alweer heen?. Voor hoelang ga je?
En doe je voordat je weggaat dan nog wat aan je scriptie?
Zozo dats best lang zeg! En dan ben je gewoon bij haar in huis zeg maar?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:38 schreef Cynic het volgende:
[..]
een dag of 10. Was wel de bedoeling dat ik nog veel ging doen ja. En ik neem mijn laptop mee dus ik kan daar ook nog gewoon aan het werk
Moet ook wel...
in een huis met nog iemand.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:10 schreef Nouk het volgende:
Woont ze op dr zelf?
bevalt het weekend al een beetje?quote:
hm, nee dat dan liever niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:50 schreef Troel het volgende:
En je kan altijd nog met de huisgenoot aan de haal
verklaar!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kut TNT post.
Maandag zijn er 2 pakketjes verstuurd naar mij. En nog steeds zijn ze niet binnen!quote:
Jah, mijn kamer is nu helemaal netjes en schoon....maar ik heb nog geen weekend...morgen nog een college en ik moet nog beeldend aan het werk....Druk druk druk druk,,,,quote:
Heb je al een cijfer op de "scriptiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |