Dat gaat vast ook inde papieren lopen. Maar een half miljoen gaat natuurlijk nergens over!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha als dat al zoveel kost wat moet dan een gitaartje van ik noem een slash kosten
je bent fan of nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat gaat vast ook inde papieren lopen. Maar een half miljoen gaat natuurlijk nergens over!
quote:Reuters reports that a Texas bookstore owner won the bidding for one of rock legend Jimi Hendrix's electric guitars — a 1968 Fender Stratocaster — for $168,000,
gezelligquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef Cynic het volgende:
oh, als het goed is ga ik vrijdag met Chris naar Emmen!
achja [quote][/img]quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef Cynic het volgende:
ook maar goed dat ik je niet heb gequote trouwens
Goed planquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:59 schreef Cynic het volgende:
ik zal hem vanavond voor de zekerheid nog maar eens bellen daarover
ja van mij mag het, maar het schijnt niet te werkenquote:
Zeg maar gerust niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:47 schreef Cynic het volgende:
die search he, die doet het echt niet goed....
Ook leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:09 schreef Cynic het volgende:
ik kan alleen maar topics uit 2003 vinden geloof ik
quote:
ja inderdaad onnodig ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:17 schreef Cynic het volgende:
en toch is het tragisch dat Anton ook al zelfmoord heeft gepleegd...
Achja dat weet je nooit bij zelfmoordenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef Cynic het volgende:
ik vraag me ook echt af waarom...
als je die foto's zo ziet dan verwacht je dat echt niet
Hij is iig fan van maiden dat is al een begin! en hij is / (heeft een) trui.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef Cynic het volgende:
[afbeelding]
Eigenlijk is dat de meest coole rocker!
Ohja ?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:07 schreef Cynic het volgende:
vooral etc
juist dr an met de lippequote:Op woensdag 6 december 2006 09:14 schreef Cynic het volgende:
We gaan er weer met frisse tegenzin tegen aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |