Omdat Ilona de bewoners gechanteerd heeft voor haar stem om stephan weg te stemmen. Dat pikken NL, Natas, Brian en Bart niet. Nena heeft ook toegezegd mee te stemmen voor een herstemming omdat ze ook vindt dat chanteren niet kan, maar heeft wel gezegd bij een volgende stemming wederom op Ilona te stemmen omdat ze het haar wel gunt.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef Ace1 het volgende:
Waarom willen ze een herstemming over dat vliegen..
quote:
quote:GIUSEPPE zei om 22:19 op 30 NOVEMBER 2006
DIE HELE TOPIC WAAR WE OP ZATEN TE REAGEREN IS HELEMAAL VERDWENEN....ZE HEBBEN GEWOON ALLES WAT WE VANAVOND SAMEN GEDEELD HEBBEN GEWOON LATEN VERDWIJNEN............... ......................... dus ga ik het nog een keertje vertellen.......VANAF NU KIJK IK GEEN STREAMS MEER EN KIJK IK OOK NIET MEER NAAR DE TV........Ik blijf alleen nog maar hier op de topics dan hoor ik vanzelf wel wat er allemaal gebeurd.................. ......................... ....IK DOE DIT OMDAT IK DIE KOPPEN VAN DE OVERIGE BEWONERS NIET MEER KAN Z I E N............... IK ZOU MEZELF VERLAGEN OM NOG NAAR DAT GAJES TE KIJKEN....
DIANA KLEMS zei om 22:18 op 30 NOVEMBER 2006
Wat een belachelijke soap is dit aan het worden deze mensen mogen niet meer losgelaten worden in de maatschappij!! metsel alles maar lekker dicht laten ze elkaar dan maar afmaken in hun goude gevangenis
MACHA zei om 22:18 op 30 NOVEMBER 2006
NIET TE GELOVEN ______ TALPA heeft de hele topic hieronder verwijderd. !!!! _____ Een groot aantal mensen heeft gezegd dat het vertrek van STEPHAN voor hen de reden is om DGK te laten voor wat het is. _____ Zou TALPA zo kinderachtig zijn ??? !!!!!!
Dat hadden ze dan eerder moeten zeggen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Ilona de bewoners gechanteerd heeft voor haar stem om stephan weg te stemmen. Dat pikken NL, Natas, Brian en Bart niet.
quote:
Tsja, als het mag van de redactie?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan eerder moeten zeggen.
Topic staat gewoon nog op de talpa site, alleen een plekkie lagerquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
talpa is wel erg doorzichtig, zo.
Real live soap = real live comment
om maar met Nel te spreken
Merkwaardig dat Talpa de site "netjes" probeert te houden, maar wel tuig in de villa zet.
![]()
Tuurlijk niet. Dan had Ilona Stephan er niet uit gestemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan eerder moeten zeggen.
Hij is een gelegenheidsrokerquote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Zit Nathanael nou te roken? En hij was zooo tegen..
Yep.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef Gert het volgende:
Zit Nathanael nou te roken? En hij was zooo tegen..
Hij zei 'volgens mij heb ik Nena niet op mijn targetlijstje staan' ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef avonne het volgende:
Ik kan die nel niet meer aanhoren, wat een zeveraar
HIJ is vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zei 'volgens mij heb ik Nena niet op mijn targetlijstje staan' ...
Kwam heel erg vreemd over. Bedoel hij misschien dat Nena niet op het lijstje staat dat hij van talpa heeft gekregen?
Of zoek ik er nu te veel achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |