Maar dat heeft Ilona dus ook tot 2 keer toe gedaan, bij de stemming om Sylvia en Nusyer in het begin en later weer met een stemming. Koekje van eigen deeg dus.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze het daarom gedaan, hehe. Maar bij mij is terugkomen op gemaakte afspraken over de grens. Ik houd beslist van complotten, samenzweringen etcetera, maar als je eenmaal je woord gegeven hebt, dan staat dat ook wat mij betreft. Ik mag llona niet, en Stefan ga ik ook niet missen, maar dat betekent niet dat dan álles maar geoorloofd is.
Bodybuildingquote:Op donderdag 30 november 2006 22:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Dit is de pagina waar Natanaël op zit:
http://forum.dutchbodybui(...)itgezonden-op-50274/
Damned, dat is waar ook!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat heeft Ilona dus ook tot 2 keer toe gedaan, bij de stemming om Sylvia en Nusyer in het begin en later weer met een stemming. Koekje van eigen deeg dus.
Wat niet wegneemt dat ik dit heerlijk om te zien vind.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Day het volgende:
Maar toch, dit is wel hard hoor. Ik ga mee met Gert wat dat betreft. Spelletje leuk, complotje leuk, maar afspraak is wel afspraak.
Wie is Mini me dan? Natanaël?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat ik dit heerlijk om te zien vind.
Maar mijn antipathie tegen llona is wel omgeslagen in verachting voor Dr Evil en Minime.
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik sta helemaal aan Ilona's kant.
Ik twijfel een beetje. Zij heeft de groep onder druk gezet, en de groep pakt haar nu terug.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Ja, ik vind dit ook niet kunnen, hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
vliegen oké, maar 150 contactpunten = no dealquote:Op donderdag 30 november 2006 23:25 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje. Zij heeft de groep onder druk gezet, en de groep pakt haar nu terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |