Er is een goed functionerende nieuwe wet, al bijna zes jaar. Het generaal pardon gaat juist over de personen die nog onder de oude wet vallen. Dat moet nu eens fatsoenlijk afgehandeld worden.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat een generaal pardon alleen maar hand in hand kan gaan met een herziening van de complete asielprocedure. Dan heb ik het met name over de tijdsspanne die zo een procedure in beslag neemt.
Ja, dat zal een enorme impact hebben, die (ruwweg) 19.000 stemmenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:46 schreef Rechtsliberaal het volgende:
21.000 x pardon = 0,8 x 21.000 nieuwe PvdA-stemmers
80% van de allochtonen stemt immers PvdA
Slimme actie van Bos en consorten.
19.000? Het ging om 38.000 mensen. Die elk vervolgens binnen een paar jaar via de gezinshereniging drie a vier vervolgmigranten laten komen. Die weer buitensporig veel kinderen krijgen waarvan 70% weer een partner uit het buitenland haalt. Binnen één á twee generaties hebben deze mensen het verlies van Bos bij de afgelopen verkiezingen wel weer goed gemaakt hoor.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, dat zal een enorme impact hebben, die (ruwweg) 19.000 stemmen
Ik vind het nog steeds frappant dat dit onderwerp bij de PvdA de hoogste prioriteit heeft.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
1 dag na de installatie van het nieuwe parlement en links doet ons nu al in de uitverkoop. Wat is het volgende? Een minimum aanwas van moskeeën per maand?
Niet zo dramatisch; het gaat immers uiteindelijk over en kleine 250.000 extra gelukszoekers (potentieel gezien, uiteraard).quote:Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef TranceAction het volgende:
Dit is nog maar het begin mensen. En dan hebben we het nog niet over de extra criminaliteit die die lui met zich mee brengen (ja ja links, allochtonen zijn crimineler dan autochtonen).
BEDANKT IEDEREEN DIE LINKS HEEFT GESTEMD
Kerel, je weet niet waarover je praat. Die mensen hebben keer op keer te horen gekregen dat ze niet mochten blijven. Dat ze weigerden te vertrekken kun je de Nederland niet kwalijk nemen. Het is hetzelfde als je een gast in huis hebt die weigert te vertrekken terwijl je dat keer op keer vraagt en dan na 6 jaar zeggen: ik heb die gast wel een beetje aan het lijntje gehouden. Weet je wat je mag voor altijd blijven en ik geef je nog zakgeld ook (uitkering).quote:Op donderdag 30 november 2006 21:06 schreef beerten het volgende:
Ik ben nu niet bepaald fan van een linkse coalitie. Integendeel.
Met dit generaal pardon ben ik het wél eens. Jarenlang mensen hier pappen en nathouden is geen manier van doen. Zo ga je niet met mensen om. Al geef ik hier links de schuld van. Juist zij hebben een resoluut uitzettingsbeleid tegengewerkt. Waardoor die mensen vervelend lang, als in een gevangenkamp zonder echte bewegingsvrijheid noch vooruitzicht, moeten wachten op een oordeel.
Van mij mag het er komen. Op voorwaarde dat er wél een consequent, daadkrachtig uitzettingsbeleid voor terugkomt. We moeten deze situatie niet nog eens willen creëren.
Maar 250.000. En die hoeven natuurlijk niet in een huis te wonen he. En die hebben geen uitkering nodig om te overleven he. en het zijn allemaal nette mensen die geen vlieg kwaad doen he.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch; het gaat immers uiteindelijk over en kleine 250.000 extra gelukszoekers (potentieel gezien, uiteraard).
Ja, laten we alles dat anders is dan "de norm" verwijderen en elimineren.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef TranceAction het volgende:
Dit is nog maar het begin mensen. En dan hebben we het nog niet over de extra criminaliteit die die lui met zich mee brengen (ja ja links, allochtonen zijn crimineler dan autochtonen).
Noem eens een positief effect van 26000 extra niet-westerse allochtonen in Nederland met minimale kans op een baan die al 6 jaar de nederlandse wetgeving niet respecteren?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:13 schreef beerten het volgende:
[..]
Ja, laten we alles dat anders is dan "de norm" verwijderen en elimineren.
Zou je voor ons "de norm" kunnen opstellen alsmede de toegestane afwijking van "de norm". Dan kunnen we makkelijker ruimen als we afwijkende personen tegenkomen. Ruimen ja, net als bij gekke koeien.
Geert Wilders wil je vast wel helpen. Ook hij suggereert indeling van bevolkingsgroepen naar afkomst danwel geloof. Plak ze dan meteen een duidelijk herkenbaar symbool op de linker borst. Dat mikt ook iets makkelijker bij het ruimen.
Ik zeg niet dat je rascistisch bent. Je legt de vinger op de gevoelige plek. Ik vind het alleen ontzettend dom om alleen het negatieve te noemen. En ze meteen af te rekenen op hun zwakheden.
Sarcasme; zonder smiley ; )quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Maar 250.000. En die hoeven natuurlijk niet in een huis te wonen he. En die hebben geen uitkering nodig om te overleven he. en het zijn allemaal nette mensen die geen vlieg kwaad doen he.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:05 schreef TranceAction het volgende:
Het kundig oordeel van tientallen rechters moest wijken om gelijk maar weer te beginnen Verdonk een hak te zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:33 schreef rebel6 het volgende:
Het kundige oordeel van tientallen rechters moest vandaag dus wijken voor politieke doeleinden.
En de Kamerleden zich maar afvragen waarom de burger zich toch afkeert van de politiek.
Eensch.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef rebel6 het volgende:
Het kundige oordeel van tientallen rechters moest vandaag dus wijken voor politieke doeleinden.
En de Kamerleden zich maar afvragen waarom de burger zich toch afkeert van de politiek.
deze Captain_Chaos?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |