quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik citeer even de wetenschapper Davidov, die zei toen hij hem in 't echt zag: "Gozer, het scherm van mijn mobiele telefoon is nog groter man!"
Ben het eens met d'n Davidov. Zo'n vent als jij moet ook een fatsoenlijke beeldbuis hebben.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik citeer even de wetenschapper Davidov, die zei toen hij hem in 't echt zag: "Gozer, het scherm van mijn mobiele telefoon is nog groter man!"
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Dan plan je het allemaal zo dat Dave moet werken om half 3 en dus om half 2 weg is en dat je tegen je vader zegt "Ben eerst nog ff kado kopen voor een verjaardag, ben om half 3 pas thuis" en dan gaat om half 2 ineens de voordeur open ....... je vader ........ terwijl jij nog met Dave in je appartement zit.
Nee. Waren allebei al aangekleed. Ik stond nog tanden te poetsen dus dat "moet 's ochtends kado's kopen" verhaal viel een beetje door de mand. Maar, meesterleugenaar dat ik ben, ik heb er weer een prachtig ingewikkeld verhaal van kunnen breien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn jullie betrapt in een genante pose?
Dan ben je er nog zonder al te veel schaamrood vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Waren allebei al aangekleed. Ik stond nog tanden te poetsen dus dat "moet 's ochtends kado's kopen" verhaal viel een beetje door de mand. Maar, meesterleugenaar dat ik ben, ik heb er weer een prachtig ingewikkeld verhaal van kunnen breien.
Dat krijg je met een vader die eigenlijk niet zo van homo's houdt.
En moet ik zondag avond nog goed opletten ??quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis gewoon zo. Het hoort een tv te zijn...geen kijkdoos
Ja en zo was hij afgelopen zomer toch ook al bij TMM uitgekomen ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Dan plan je het allemaal zo dat Dave moet werken om half 3 en dus om half 2 weg is en dat je tegen je vader zegt "Ben eerst nog ff kado kopen voor een verjaardag, ben om half 3 pas thuis" en dan gaat om half 2 ineens de voordeur open ....... je vader ........ terwijl jij nog met Dave in je appartement zit.
Met zo'n vader moet je gewoon zeggen dat je net heerlijke ochtendsex hebt gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Waren allebei al aangekleed. Ik stond nog tanden te poetsen dus dat "moet 's ochtends kado's kopen" verhaal viel een beetje door de mand. Maar, meesterleugenaar dat ik ben, ik heb er weer een prachtig ingewikkeld verhaal van kunnen breien.
Dat krijg je met een vader die eigenlijk niet zo van homo's houdt.
Nou, ik heb na jaren eindelijk een beetje "rust en vrede" met 'm, dus laat ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Met zo'n vader moet je gewoon zeggen dat je net heerlijke ochtendsex hebt gehad.![]()
Maar toen was ik niet thuis, en die 2 kenden elkaar al. Toch andersquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en zo was hij afgelopen zomer toch ook al bij TMM uitgekomen ?
Mijn vader toen ik vertelde "Leuk voor je, heb je al een vriend en gaat die mee op vakantie met ons. Dat moet je wel even zeggen dan kan ik nog een 2 persoons kamer boeken"quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik heb na jaren eindelijk een beetje "rust en vrede" met 'm, dus laat ik dat maar niet doen.
..... Ja. Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vader toen ik vertelde "Leuk voor je, heb je al een vriend en gaat die mee op vakantie met ons. Dat moet je wel even zeggen dan kan ik nog een 2 persoons kamer boeken"![]()
Zo da's een man om in te lijsten met zo'n practische instellingquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn vader toen ik vertelde "Leuk voor je, heb je al een vriend en gaat die mee op vakantie met ons. Dat moet je wel even zeggen dan kan ik nog een 2 persoons kamer boeken"![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo da's een man om in te lijsten met zo'n practische instelling![]()
Mijn ouders hebben zelfs bij een verjaardag een tante de deur gewezen omdat ze iets zei over mij en dat iets was niet positief. Dus doeg tantequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..... Ja. Zo kan het ook.
De mijne had het over de buren en de familie en over anale sex en geen klein kinderen en moeilijkheden en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |